Number of the records: 1  

Pět bojovníků

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Stone, Jeff - Author
    2. vyd. - Praha : Fragment, 2013 - 186 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-253-1872-0 (brož.)
      Dušek, Zdík, - Translator
     bojová umění
     americké příběhy  dobrodružné příběhy  publikace pro děti
    Call numberC 188.556 Střední školní věk
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 188.556 b   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 188.556 b1   
    Na Sadech - dospělé ( beletrie ) nedostupnýC 188.556 a   
    Rožnov k vypůjčeníC 188.556 R   

    Title statementPět bojovníků. Opice / Jeff Stone ; [z anglického originálu ... přeložil Zdík Dušek]
    Portion of titleOpice
    Varying form of titleNázev v tiráži: Pět bojovníků - Opice
    Main entry-name Stone, Jeff (Author)
    Edition statement2. vyd.
    Issue dataPraha : Fragment, 2013
    Phys.des.186 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-253-1872-0 (brož.)
    National bibl. num.cnb002468826
    Users/Intended Audience NotePro čtenáře od 11 let
    OriginalFive ancestors - Monkey
    Another responsib. Dušek, Zdík, 1976- (Translator)
    Subj. Headings bojová umění - Čína
    Form, Genre americké příběhy * dobrodružné příběhy * publikace pro děti
    Conspect821.111(73)-3 - Americká próza
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC (510) , 796.85 , 821.111(73)-32 , (0:82-321.3) , 821-93
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruStřední školní věk
    Document kindBOOKS
    Legendy čínských bojových umění. Po zničení čínského kláštera jsou ukradeny vzácné svitky s moudrostí starých mistrů. Pět mladých mnichů, kteří útok přežili, se chce pomstít. Nejprve se však musejí naučit ovládat bojové umění pěti zvířat, ke kterému jsou předurčeni - tygr, opice, had, jeřáb a drak.Malao "opice" se chce stát obratným mistrem. Nejdříve ale musí projít cestu plnou překážek, nebezpečí a dobrodružství. Podaří se mu vše překonat a získat opičí lstivost a mrštnost? Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.