Jak motivovat žáky ve fyzice se zaměřením na nadané
Trna, Josef, 1954-2017 - Author
1. vyd. - Brno : Paido : Masarykova univerzita, 2012 - 109 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-7315-238-3 (Paido : brož.), ISBN 978-80-210-6150-7 (Masarykova univerzita : brož.)
fyzika předmětová didaktika vyučovací metody motivace žáci talentovaní žáci
monografieCall number C 353.523 Umístění 53 - Fyzika. Teoretická fyzika Title statement : Harmonie osobnosti a změnový proces : osobní vyrovnanost jako výsledek efektivního zvládání životních změn / Ronald Robbins ; [z angličtiny přeložila Marie Polasková] Main entry-name : Robbins, Ronald, 1938- (Author) Edition statement : 1. vyd. Issue data : Ostrava : OLDAG, 1997 Phys.des. : 273 s. ISBN : 80-85954-34-6 National bibl. num. : cnb000278251 Internal Bibliographies/Indexes Note : Bibliogr. Original : Rhytmic integration : finding wholeness in the cycle of change Another responsib. : Polasková, Marie, 1967- (Translator)
Subj. Headings : osobnost * psychologie osobnosti * rozvoj osobnosti Form, Genre : příručky Conspect : 159.92 - Vývojová psychologie. Individuální psychologie exemplářeTitle statement Jak motivovat žáky ve fyzice se zaměřením na nadané / Josef Trna Main entry-name Trna, Josef, 1954-2017 (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Brno : Paido : Masarykova univerzita, 2012 Phys.des. 109 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-7315-238-3 (Paido : brož.) 978-80-210-6150-7 (Masarykova univerzita : brož.) National bibl. num. cnb002463909 Note 300 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Language note Anglické resumé Subj. Headings fyzika * předmětová didaktika * vyučovací metody * motivace * žáci * talentovaní žáci Form, Genre monografie Conspect 53 - Fyzika UDC 53 , 37.016.026 , 37.091.3 , 159.947.5 , 373.3.011.3-052 , 373.3.011.3-052-056.45 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 53 - Fyzika. Teoretická fyzika Document kind BOOKS Kniha prezentuje výsledky dlouhodobého výzkumu poznávací motivace ve fyzikálním a přírodovědném vzdělávání se zaměřením na nadané žáky. Náš teoretický, empirický a konstrukční výzkum vede k závěru, že rozvoj žáků významně závisí na jejich motivaci, zejména poznávací motivaci. Jádro knihy jsou dvě sady poznávacích motivačních výukových technik jak motivovat žáky se zaměřením na nadané. Všechny prezentované poznávací motivační výukové techniky s konkrétními příklady obsahují část zaměřenou na nadané žáky. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogLoading…