Number of the records: 1  

Jak motivovat žáky ve fyzice se zaměřením na nadané

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Trna, Josef, 1954-2017 - Author
    1. vyd. - Brno : Paido : Masarykova univerzita, 2012 - 109 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7315-238-3 (Paido : brož.), ISBN 978-80-210-6150-7 (Masarykova univerzita : brož.)
     fyzika  předmětová didaktika  vyučovací metody  motivace  žáci  talentovaní žáci
     monografie
    Call numberC 353.523
    Umístění 53 - Fyzika. Teoretická fyzika
    Jak motivovat žáky ve fyzice se zaměřením na nadané
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 353.523   

    Title statementJak motivovat žáky ve fyzice se zaměřením na nadané / Josef Trna
    Main entry-name Trna, Josef, 1954-2017 (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Paido : Masarykova univerzita, 2012
    Phys.des.109 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7315-238-3 (Paido : brož.)
    978-80-210-6150-7 (Masarykova univerzita : brož.)
    National bibl. num.cnb002463909
    Note300 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings fyzika * předmětová didaktika * vyučovací metody * motivace * žáci * talentovaní žáci
    Form, Genre monografie
    Conspect53 - Fyzika
    UDC 53 , 37.016.026 , 37.091.3 , 159.947.5 , 373.3.011.3-052 , 373.3.011.3-052-056.45 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru53 - Fyzika. Teoretická fyzika
    Document kindBOOKS
    Jak motivovat žáky ve fyzice se zaměřením na nadané
    Kniha prezentuje výsledky dlouhodobého výzkumu poznávací motivace ve fyzikálním a přírodovědném vzdělávání se zaměřením na nadané žáky. Náš teoretický, empirický a konstrukční výzkum vede k závěru, že rozvoj žáků významně závisí na jejich motivaci, zejména poznávací motivaci. Jádro knihy jsou dvě sady poznávacích motivačních výukových technik jak motivovat žáky se zaměřením na nadané. Všechny prezentované poznávací motivační výukové techniky s konkrétními příklady obsahují část zaměřenou na nadané žáky. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.