Number of the records: 1  

Jak Měsíček ztratil noční čepičku

  1. sound recording

    sound recording


    Praha : Supraphon, p1995 - 1 zvuková kazeta (ca 36 min.) : analog, stereo + 1 příl.
    Pohádky pod polštář
      Látal, Ivan - Author   Berger, Jan, - Author - Director   Malinský, Zbyněk, - Author   Hejná, Olga, - Author   Grym, Pavel, - Author   Philippová, Helena, - Director   Kratochvíl, Miroslav, - Director   Höger, Karel, - Performer   Brodský, Vlastimil, - Performer
     audioknihy  zvukové záznamy pro děti a mládež  kompaktní disky  české pohádky
    Call numberHK 573
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( hudební )k vypůjčeníHK 573   

    Title statementJak Měsíček ztratil noční čepičku [zvukový záznam] : a 4 další pohádky pro nejmenší
    Issue dataPraha : Supraphon, p1995
    Phys.des.1 zvuková kazeta (ca 36 min.) : analog, stereo + 1 příl.
    National bibl. num.cnb000774526
    Edition Pohádky pod polštář
    NoteVybral a sestavil Jiří Tušl. Režie Jan Berger, Helena Philippová a Miroslav Kratochvíl
    ContentsJak Měsíček ztratil noční čepičku / Jan Berger -- Mlíčko lepší, nežli čokoláda / Zbyněk Malinský -- Popletený domeček / Olga Hejná -- Zuzanka a strašidýlko / Pavel Grym -- O zakletém klavíru / Ivan Látal
    Another responsib. Látal, Ivan (Author)
    Berger, Jan, 1924-1996 (Author) (Director)
    Malinský, Zbyněk, 1923-2005 (Author)
    Hejná, Olga, 1928-2017 (Author)
    Grym, Pavel, 1930-2004 (Author)
    Philippová, Helena, 1919-1986 (Director)
    Kratochvíl, Miroslav, 1931- (Director)
    Höger, Karel, 1909-1977 (Performer)
    Brodský, Vlastimil, 1920-2002 (Performer)
    Form, Genre audioknihy * zvukové záznamy pro děti a mládež * kompaktní disky * české pohádky
    Conspect821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    821.162.3 - Česká literatura
    UDC (086.7)08 , (086.7.053.2) , (086.76) , 821.162.3-34
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindAudio documents
    Pět moderních českých pohádek pro nejmenší posluchače
    Loading…
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.