Number of the records: 1  

Jak stvořit pecku na trhu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Berger, Jonah - Author
    Vyd. 1. - V Brně : Jota, 2013 - 241 s. ; 20 cm
    ISBN 978-80-7462-331-8 (brož.)
    Populárně naučná
     reklama a propagace  reklamní strategie
     populárně-naučné publikace
    Call numberC 353.118
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Jak stvořit pecku na trhu
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 353.118   

    Title statementJak stvořit pecku na trhu / Johah Berger ; [z anglického originálu ... přeložili Lívie Bencková a Petr Oliver]
    Main entry-name Berger, Jonah (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataV Brně : Jota, 2013
    Phys.des.241 s. ; 20 cm
    ISBN978-80-7462-331-8 (brož.)
    National bibl. num.cnb002498416
    Edition Populárně naučná
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    OriginalContagious
    Subj. Headings reklama a propagace * reklamní strategie
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 659.1 , 659.113 , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    Jak stvořit pecku na trhu
    Tom Dickson z amerického Utahu začal vyrábět mixéry. Do propagace mohl investovat jen 50 dolarů. Za tuto částku natočil videoklip, který si na internetu pustilo 200 000 000 diváků, a Tomovy mixéry vylétly na špičku prodejnosti v celé USA. Jak je to možné? Jonah Berger vám v této knize bude vyprávět mnoho podobných příběhů. Určitě vás pobaví, ale především ukáže, jak funguje nejúčinnější reklamní strategie dnešní doby. Podstata je jednoduchá: O tom, co nabízíte, musí mluvit všichni. Berger na základě svého výzkumu sestavil šest kroků, které novince pomohou "chytit se". Čím to je, že o některých výrobcích a nápadech si povídají všichni, kdežto jiné snadno upadnou v zapomnění? Které kanály jsou pro šíření virálních informací nejúčinnější? Také jste si mysleli, že je to internet? Na tyto a další otázky odpovídá tato kniha. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.