Number of the records: 1  

Hry ve výuce ruštiny

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Eibenová, Klaudia, 1945- - Author
    1. vyd. - Brno : Edika, 2013 - 188 s. : barev. il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-266-0365-8 (brož.)
      Vavrečka, Mojmír, - Author   Eibenová, Irena - Author
     ruština  jazyková výuka  jazykové hry
    jazyková úroveň A1 jazyková úroveň B2
     metodické příručky
    Call numberC 352.930
    Umístění 811.161.1 - Ruština
    Hry ve výuce ruštiny
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 352.930 b   

    Title statementHry ve výuce ruštiny : jazykové hry, hádanky k rozvoji řeči, dramatizace pohádek, tematické slovníčky : A1-B2 / Klaudia Eibenová, Mojmír Vavrečka, Irena Eibenová
    Main entry-name Eibenová, Klaudia, 1945- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Edika, 2013
    Phys.des.188 s. : barev. il. ; 23 cm
    ISBN978-80-266-0365-8 (brož.)
    National bibl. num.cnb002479791
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Vavrečka, Mojmír, 1934- (Author)
    Eibenová, Irena (Author)
    Subj. Headingsjazyková úroveň A1 jazyková úroveň B2
    Subj. Headings ruština * jazyková výuka * jazykové hry
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect811.161.1 - Ruština
    UDC 811.161.1 , 81'24 , 81:371.382 , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština ; ruština
    Ve volném výběru811.161.1 - Ruština
    Document kindBOOKS
    Hry ve výuce ruštiny
    Zařazení jazykových her do výuky přispěje k praktickému ovládnutí jazyka. Publikace je určena učitelům ruštny na základních, středních i jazykových školách, užitečná je i pro studenty rusistiky. Jazykové hry odstraňují potřebu překladu z mateřštiny do cizího jazyka a vytváří základy myšlení v cizím jazyce. Pomocí her lze při výuce procvičit slovní zásobu, upevnit znalosti z mluvnice, prohlubovat porozumění mluvenému slovu, rozvíjet schopnost samostatného hovoru. Hry jsou rozděleny podle jazykových úrovní. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.