Number of the records: 1  

Odvaha

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Hölzl, Franz - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2013 - 105 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-247-4782-8 (brož.)
    Poradce pro praxi
      Raslan, Nadja - Author
     odvaha  úspěch  psychohygiena  rozvoj osobnosti
     populárně-naučné publikace
    Call numberC 352.172
    Umístění 159.923 - Psychologie osobnosti
    Odvaha
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 352.172   

    Title statementOdvaha : jak ji získat a více si užívat života / Franz Hölzl, Nadja Raslan ; [překlad Lucie Hessová]
    Main entry-name Hölzl, Franz (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2013
    Phys.des.105 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-247-4782-8 (brož.)
    National bibl. num.cnb002465139
    Edition Poradce pro praxi
    NotePřeloženo z němčiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie
    OriginalMut - Wagen und gewinnen
    Another responsib. Raslan, Nadja (Author)
    Subj. Headings odvaha * úspěch * psychohygiena * rozvoj osobnosti
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect159.9 - Psychologie
    UDC 159.923.5 , 179.6 , 17.024.4 , 159.913 , 159.952 , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.923 - Psychologie osobnosti
    Document kindBOOKS
    Odvaha
    Jak můžete získat větší odvahu, zbavit se obav a více si užívat života? Tato knížka vám pomůže zjistit, jak jste odvážní, jaké strachy vás blokují a jak je můžete omezit. Dozvíte se, jak posilovat svou sebedůvěru, jak získat odhodlanost k dosažení cílů, které jsou pro vás důležité, a jak s odvahou překonávat překážky a řešit problémy. Abyste dospěli k nezávislým rozhodnutím, je třeba užívat rozumu i intuice, a tato knížka vám ukáže, jak obojí propojit. Jak si stanovit konkrétní cíle, jak věci správně naplánovat a překonat vnitřní překážky při cestě k nim. Vezměte život do svých rukou a buďte svobodnější a spokojenější. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.