Number of the records: 1  

Emily Strange

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Reger, Rob, 1969- - Author
    1. vyd. - Praha : CooBoo, 2013 - 219 s. : il. (některé barev.) ; 20 cm
    ISBN 978-80-7447-261-9 (váz.)
      Gruner, Jessica - Author   Parker, Buzz - Illustrator   Volhejnová, Veronika, - Translator
     americké romány  fantasy romány  publikace pro děti
    Call numberC 187.170 Starší školní věk
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 187.170 b   
    Vltava k vypůjčeníC 187.170 Va   

    Title statementEmily Strange. Výměna názorů / Rob Reger a Jessica Grunerová ; ilustrovali Rob Reger a Buzz Parker ; [přeložila Veronika Volhejnová]
    Portion of titleVýměna názorů
    Main entry-name Reger, Rob, 1969- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : CooBoo, 2013
    Phys.des.219 s. : il. (některé barev.) ; 20 cm
    ISBN978-80-7447-261-9 (váz.)
    National bibl. num.cnb002434028
    NotePřeloženo z angličtiny
    OriginalEmily Strange. Piece of mind
    Another responsib. Gruner, Jessica (Author)
    Parker, Buzz (Illustrator)
    Volhejnová, Veronika, 1962- (Translator)
    Form, Genre americké romány * fantasy romány * publikace pro děti
    Conspect821.111(73)-3 - Americká próza
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC (0:82-312.9) , 821.111(73)-31 , 821-93 , (0:82-31)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruStarší školní věk
    Document kindBOOKS
    Třináctiletou divňačku Emily Strange tentokrát čeká plnění naprosto zásadního úkolu. Musí vyvolat vlastní černý kámen, a to nejen proto, aby mohla pracovat na dalších vynálezech, k jejichž sestrojení černý kámen potřebuje, ale hlavně proto, aby dar černého kamene nepřešel na linii černých strýců a nezůstal tam po dalších třináct generací. Kromě toho musí zachránit bratrance Jakeyho a splnit největší přání rodovému nepříteli. Myslíte, že si s tak těžkými úkoly i tentokrát Emily poradí? Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.