Number of the records: 1  

Můj milý deníčku

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Benton, Jim, 1960- - Autor
    1. vyd. - Praha : Fragment, 2013 - 130 s. : il. ; 20 cm
    ISBN 978-80-253-1697-9 (brož.)
      Brožová, Eva - Překladatel
     americké příběhy  publikace pro děti
    SignaturaC 187.194 Střední školní věk
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 01.11.2024)C 187.194 b   
    Rožnov k vypůjčeníC 187.194 R   

    Title statementMůj milý deníčku : příběhy z Mackerelské základní školy. Pomoc-- tohle je fakt Zapadákov! / od Jima Bentona ; [z anglického originálu ... přeložila Eva Brožová]
    Portion of titlePomoc-- tohle je fakt Zapadákov!
    Příběhy z Mackerelské základní školy
    Varying form of titleMůj milý deníčku - Pomoc-- tohle je fakt Zapadákov!
    Main entry-name Benton, Jim, 1960- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Fragment, 2013
    Phys.des.130 s. : il. ; 20 cm
    ISBN978-80-253-1697-9 (brož.)
    National bibl. num.cnb002454432
    NotePod názvem uvedena fiktivní autorka deníčku Jamie Kellyová
    Users/Intended Audience NotePro čtenářky od 9 let
    OriginalProblem with here is that
    Another responsib. Brožová, Eva (Translator)
    Form, Genre americké příběhy * publikace pro děti
    Conspect821.111(73)-3 - Americká próza
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821.111(73)-32 , 821-93 , (0:82-32)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruStřední školní věk
    Document kindBOOKS
    Jsem Jamie a pokud si myslíte, že už nemám co psát, jste na omylu :-) Teď se mi zrovna dost líbí všechno, co je cizí - přízvuk, oblečení i styl. Navíc se věnujeme jednomu projektu na angličtinu, což se náramně hodí. Pečlivě zkoumáme cizí kultury prostřednictvím jejich textů - už jste někdy zkoušeli analyzovat graffiti na klučičích záchodcích? Fakt poučný! Jinak se tu nic moc neděje... Pořád si říkám, proč musím zrovna JÁ bydlet v takovým Zapadákově? Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.