Number of the records: 1  

Ř! Česká národní identita v současném umění

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1. vyd. - Praha : Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze, 2012 - 333 s. : barev. il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-86863-46-7 (brož.)
      Bartlová, Milena, - Author of introduction
    20.-21. století 1993-2012
     národní identita  české výtvarné umění  moderní umění
     katalogy výstav
    Call numberC 351.282
    Umístění 7.036/.038 - Moderní směry
    Ř! Česká národní identita v současném umění
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 351.282   

    Title statementŘ! Česká národní identita v současném umění / vedoucí týmu a editorka Milena Bartlová
    Portion of titleČeská národní identita v současném umění
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze, 2012
    Phys.des.333 s. : barev. il. ; 25 cm
    ISBN978-80-86863-46-7 (brož.)
    NoteNázev z tiráže. Katalog k výstavě v Galerii Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze (7. prosince 2012 - 9. února 2013). 600 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Bartlová, Milena, 1958- (Author of introduction)
    Another responsib. Vysoká škola uměleckoprůmyslová. Galerie (Other)
    Subj. Headings 20.-21. století * 1993-2012 * národní identita - Česko * české výtvarné umění - 20.-21. století * moderní umění - Česko
    Form, Genre katalogy výstav
    Conspect72/76 - Výtvarné umění
    UDC 7.036/.038 , 72/76(437.3) , (437.3) , 316.347 , (083.824)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru7.036/.038 - Moderní směry
    Document kindBOOKS
    Ř! Česká národní identita v současném umění
    Doprovodná publikace ke stejnojmenné výstavě hledající národní identitu v uměleckých dílech. Téma vychází z úvah o oblastech, k nimž se lidé tradičně podle sociologů vztahují, pokud uvažují o své národní identitě. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.