Number of the records: 1  

Povídání, veršování o kočičím studování

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Karhanová, Věra - Author
    Vyd. 1. - Jindřichův Hradec : Epika, 2012 - 51 s. : barev. il. ; 17 cm
    ISBN 978-80-87435-31-1 (váz.)
      Janda, Vladimír, - Illustrator   Akehurst-Moore, Gregory - Translator   Artemov, Andrej, - Translator
     česká poezie  vícejazyčná vydání  publikace pro děti
    Call numberC 186.751
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( region )jen prezenčněC 186.751 P   
    Rožnovk vypůjčeníC 186.751 R   

    Title statementPovídání, veršování o kočičím studování = Nar[r]ation and explanation of cat education = Rasskaz i stichotvoren'je pro košač'je učen'je / Věra Karhanová ; [anglické texty Gregory Moore ; ruské texty Andrej Artěmov ; ilustrace Vladimír Janda]
    Par.titleNarration and explanation of cat education
    Rasskaz i stichotvoren'je pro košač'je učen'je
    Varying form of titleNázev v tiráži: Jak šla koťata do školy
    Main entry-name Karhanová, Věra (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataJindřichův Hradec : Epika, 2012
    Phys.des.51 s. : barev. il. ; 17 cm
    ISBN978-80-87435-31-1 (váz.)
    National bibl. num.cnb002440797
    NoteNa obálce údaje o odpovědnosti: Věra Karhanová, Gregory Moore, Andrej Artěmov
    Language noteSouběžný anglický a ruský text
    Another responsib. Janda, Vladimír, 1949- (Illustrator)
    Akehurst-Moore, Gregory (Translator)
    Artemov, Andrej, 1978- (Translator)
    Form, Genre česká poezie * vícejazyčná vydání * publikace pro děti
    Conspect821.162.3-1 - Česká poezie
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821.162.3-1 , 821-93 , (0:82-1) , (0.027)=030
    CountryČesko
    Languagečeština ; angličtina ; ruština
    Document kindBOOKS
    Krátký a hravý veršovaný příběh o tom, kterak tři koťata jdou do kočičí školy ve stodole. Trojjazyčný česko-anglicko-ruský text. Pro předškolní děti. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.