Number of the records: 1
Karlíček, Miroslav, 1979- - Author
1. vyd. - Praha : Grada, 2013 - 255 s. : il., portréty, faksim. ; 24 cm
ISBN 978-80-247-4208-3 (brož.)
marketing
kolektivní monografieCall number C 350.612 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Základy marketingu / Miroslav Karlíček a kolektiv Main entry-name Karlíček, Miroslav, 1979- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2013 Phys.des. 255 s. : il., portréty, faksim. ; 24 cm ISBN 978-80-247-4208-3 (brož.) National bibl. num. cnb002432910 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Subj. Headings marketing Form, Genre kolektivní monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8 , (048.8:082) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě a dokládá je velkým množstvím praktických příkladů s fotografiemi. Postupně se věnuje marketingovému prostředí, marketingovému výzkumu, segmentaci a targetingu a značce a jejímu positioningu. Největší část knihy je věnována marketingovému mixu - produktu, ceně, komunikaci a dostupnosti. Zmiňuje také roli marketéra ve firmě. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1