Number of the records: 1  

Modern society in the 21st century: the youth view

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    Ed. 1st. - Prague : Youth Time International Movement, 2012 - 255 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-260-3311-0 (brož.)
      Kinash, Julia - Editor   Popov, Artem - Editor
    21. století
     mládež  moderní společnost  sociální změna  společenská angažovanost  vzdělávání  sociální média  hodnotová orientace
     sborníky
    Call numberC 350.312
    Umístění 316.4 - Sociální procesy. Konflikty. Sociální vývoj
    Modern society in the 21st century: the youth view
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 350.312   

    Title statementModern society in the 21st century: the youth view / executive editors Julia Kinash, Artem Popov
    Edition statementEd. 1st.
    Issue dataPrague : Youth Time International Movement, 2012
    Phys.des.255 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-260-3311-0 (brož.)
    National bibl. num.cnb002412965
    Note1500 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Kinash, Julia (Editor)
    Popov, Artem (Editor)
    Subj. Headings 21. století * mládež - 21. století * moderní společnost - 21. století * sociální změna - 21. století * společenská angažovanost - 21. století * vzdělávání - 21. století * sociální média - 21. století * hodnotová orientace - 21. století
    Form, Genre sborníky
    Conspect316.3 - Globální společnosti. Sociální struktura. Sociální skupiny
    UDC 316.346.32-053.6 , 316.42"15/19" , 316.42 , 316.625 , 37.0 , 316.774:004.738 , 316.752 , (062.552)
    CountryČesko
    Languageangličtina
    Ve volném výběru316.4 - Sociální procesy. Konflikty. Sociální vývoj
    Document kindBOOKS
    Modern society in the 21st century: the youth view
    Eseje od autorů z různých zemí světa rozebírají společenské problémy a otázky související s každodenním životem současné mládeže. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.