Number of the records: 1  

Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Zelinková, Olga - Author
    Vyd. 2. - Praha : Portál, 2007 - 207 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7367-326-0 (brož.)
    Pedagogická praxe
     pedagogická diagnostika
     metodické příručky
    Call numberC 349.937
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 04.10.2024)C 349.937   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 349.937 v1   

    Title statementPedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program : [nástroje pro prevenci, nápravu a integraci] / Olga Zelinková
    Main entry-name Zelinková, Olga (Author)
    Edition statementVyd. 2.
    Issue dataPraha : Portál, 2007
    Phys.des.207 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7367-326-0 (brož.)
    National bibl. num.cnb001801664
    Edition Pedagogická praxe (Portál)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings pedagogická diagnostika
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.013.77 , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/200909/contents/nkc20081801664_1.pdf
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program
    Odhalení silných stránek dítěte i lepší pochopení příčin jeho obtíží je východiskem pro vzdělávání, prevenci a terapii obtíží i integraci postižených žáků. Kniha stručně shrnuje psychologická a pedagogická východiska diagnostiky předškoláka a žáka, těžiště však představuje škála konkrétních diagnostických postupů a metodických doporučení pro práci s nimi. Naznačuje, jak vzít v úvahu i širší prostředí, které žáka obklopuje, a ukazuje, jak na základě zjištěných údajů zpracovat individuální vzdělávací program. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.