Number of the records: 1  

Chytrá důvěra

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Covey, Stephen M. R. - Author
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2012 - 284 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-7261-254-3 (brož.)
      Link, Greg, - Author   Merrill, Rebecca R. - Author
     manažerská etika  důvěra  organizační chování  kultura organizace
     monografie
    Call numberC 350.100
    Umístění 17 - Etika. Morálka
    Chytrá důvěra
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 350.100   

    Title statementChytrá důvěra : vytváření prosperity, osobní energie a radosti ve světě plném nedůvěry / Stephen M.R. Covey, Greg Link, Rebecca R. Merrill ; [z anglického originálu ... přeložil Aleš Lisa]
    Main entry-name Covey, Stephen M. R. (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Management Press, 2012
    Phys.des.284 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-7261-254-3 (brož.)
    National bibl. num.cnb002397350
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    OriginalSmart trust
    Another responsib. Link, Greg, 1950- (Author)
    Merrill, Rebecca R. (Author)
    Subj. Headings manažerská etika * důvěra * organizační chování * kultura organizace
    Form, Genre monografie
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC 17:658 , 177.3 , 005.32 , 005.73 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru17 - Etika. Morálka
    Document kindBOOKS
    Chytrá důvěra
    Vytváření prosperity, osobní energie a radosti ve světě plném nedůvěry. Cena není v současné době tím jediným, co v očích zákazníků určuje hodnotu výrobků, služby či čehokoli jiného. Tuto hodnotu utváří rovněž trvalost a udržitelnost vztahů, vědomí toho, že firemní transakce jsou důvěryhodné, že značka si zaslouží důvěru, že organizace či stát si zaslouží důvěru. Organizace musí definovat své poslání a dlouhodobě je ve vztazích se zainteresovanými stranami realizovat. Pokud to dělá odpovědně a uvážlivě, vytváří se důvěra. Ztráta důvěry, jíž jsme v poslední době svědky, vyžaduje, abychom se zamysleli nad tím, co musíme udělat pro její „znovunastolení“ a obnovu, a abychom si uvědomili, že důvěra se stává novou „měnou“ současné globální ekonomiky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.