Number of the records: 1  

Public relations, fundraising a lobbing

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Šedivý, Marek, 1971- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2012 - 138 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-4040-9 (brož.)
    Management
      Medlíková, Olga, - Author
     neziskové organizace  public relations  fundraising  lobbismus
     příručky
    Call numberC 349.848
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do *15.05.2024)C 349.848   

    Title statementPublic relations, fundraising a lobbing : pro neziskové organizace / Marek Šedivý, Olga Medlíková
    Portion of titlePublic relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
    Main entry-name Šedivý, Marek, 1971- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2012
    Phys.des.138 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-4040-9 (brož.)
    National bibl. num.cnb002409756
    Edition Management (Grada)
    NoteTerminologický slovník
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Another responsib. Medlíková, Olga, 1959- (Author)
    Subj. Headings neziskové organizace * public relations * fundraising * lobbismus
    Form, Genre příručky
    Conspect334 - Formy organizace a spolupráce v ekonomice
    UDC 328.184 , 364-646.3 , 659.4 , 334.012.46 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    Public relations, fundraising a lobbing
    Public relations, fundraising a lobbing
    Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům VŠ, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.