Number of the records: 1  

Matematika a informatika

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    Praha : Raabe, c2011 - 1 sv. (různé stránkování) : il. ; 30 cm
    ISBN 978-80-87553-04-6 (brož.)
    Dobrá škola. Vzděláváme děti se specifickými poruchami učení na 1. st. ZŠ ;
      Bláhová, Romana - Other
     matematika  informatika  děti školního věku  učivo základních škol  studium a výuka  specifické poruchy učení
     metodické příručky
    Call numberB 52.958
    Umístění 51 - Matematika. Teoretická matematika
    Matematika a informatika
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 52.958   

    Title statementMatematika a informatika : [praktické materiály pro výuku žáků se SPU na 1. st. ZŠ / vedoucí projektu Romana Bláhová]
    Issue dataPraha : Raabe, c2011
    Phys.des.1 sv. (různé stránkování) : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-87553-04-6 (brož.)
    National bibl. num.cnb002388563
    Edition Dobrá škola. Vzděláváme děti se specifickými poruchami učení na 1. st. ZŠ ; 3
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie
    Another responsib. Bláhová, Romana (Other)
    Subj. Headings matematika * informatika * děti školního věku * učivo základních škol * studium a výuka * specifické poruchy učení
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 51 , 007+004 , 316.346.32-053.5 , 373.3.016 , 37.091.3 , 616.89-008.43 , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru51 - Matematika. Teoretická matematika
    Document kindBOOKS
    Matematika a informatika
    Publikace obsahuje materiály k výuce matematiky a informatiky u žáků se specifickými poruchami učení. Žáci si procvičí slovní úlohy a další matematické učivo zábavnou formou, naučí se orientovat na ploše nebo se seznámí s počítačem a internetem. Žáci si procvičí slovní úlohy a další matematické učivo zábavnou formou, naučí se orientovat na ploše nebo se seznámí s počítačem a internetem. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.