Number of the records: 1  

Dítě v rovnováze

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Goddard, Sally, 1957- - Author
    První vydání - 265 stran : ilustrace ; 22 cm
    ISBN 978-80-971033-0-9
      Dachová, Mariana - Translator   Jurečková, Naďa - Translator
     motorika člověka  motorické schopnosti  vývoj dítěte  učení  psychologie dítěte  děti předškolního věku
     příručky
    Call numberC 349.559
    Umístění 612 - Fyziologie
    Dítě v rovnováze
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 349.559   

    Uniform title Well balanced child. Česky
    Title statementDítě v rovnováze : pohyb a učení v raném dětství / Sally Goddard Blythe ; z anglického originálu The well balanced child (movement and early learning) ... přeložila Mariana Dachová, do češtiny s použitím anglického originálu převedla Naďa Jurečková
    Portion of titlePohyb a učení v raném dětství
    Main entry-name Goddard, Sally, 1957- (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    Publication[Bratislava] : Inštitút psychoterapie a socioterapie, 2012
    Phys.des.265 stran : ilustrace ; 22 cm
    ISBN978-80-971033-0-9
    NotePřeloženo ze slovenského vydání?
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie
    Another responsib. Dachová, Mariana (Translator)
    Jurečková, Naďa (Translator)
    Subj. Headings motorika člověka * motorické schopnosti * vývoj dítěte * učení * psychologie dítěte * děti předškolního věku
    Form, Genre příručky
    Conspect612 - Fyziologie člověka a srovnávací fyziologie
    UDC 612.74/.76 , 612.76 , 612.65 , 159.953.5 , 159.922.7 , 316.346.32-053.4 , (035)
    CountrySlovensko
    Languagečeština
    Ve volném výběru612 - Fyziologie
    Document kindBOOKS
    Dítě v rovnováze
    Je nesporné, že pro duševní a fyzický růst a vývin dítěte je nesmírně důležitý pohyb: výzkumy Institutu neuro-fyziologické psychologie potvrdily, že při vývoji dítěte existuje vzájemná souvislost mezi fungováním mozku a pohybem. Text pojednává o senzomotorickém vývoji během prvních roků života a zdůrazňuje význam pohybu, smyslového vnímání, hudby a ostatních podnětů prostředí jako základu při nastavování rozvíjejícího se mozku na pozdější učení. Dále je rozebírána úloha stravování při udržování správné chemické rovnováhy organismu a při facilitaci společenských interakcí i sociálního rozvoje. Autorka, ředitelka Institutu neuro-fyziologické psychologie ve Velké Británii, předkládá pohybové programy, přičemž tvrdí, že klíčem k úspěchu při zavádění jakéhokoliv intervenčního programu je přizpůsobení individuálním potřebám dítěte. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.