Number of the records: 1  

Modulární projektování školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    Praha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, 2012 - 62 s. : il., formuláře ; 30 cm
    ISBN 978-80-87063-92-7 (brož.)
      Kašparová, Jana, - Author - Editor
     vzdělávací programy  učební moduly  střední odborné školy
     metodické příručky
    Call numberB 52.752
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Modulární projektování školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 52.752   

    Title statementModulární projektování školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání : příručka pro SOŠ a SOU k tvorbě ŠVP a vzdělávacích modulů ECVET / [zpracovali Jana Kašparová ... et al.]
    Issue dataPraha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, 2012
    Phys.des.62 s. : il., formuláře ; 30 cm
    ISBN978-80-87063-92-7 (brož.)
    National bibl. num.cnb002346694
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Kašparová, Jana, 1944- (Author) (Editor)
    Subj. Headings vzdělávací programy * učební moduly * střední odborné školy
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 37.091.214 , 373.6 , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    Modulární projektování školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání
    Metodika pro učitele středních odborných škol, kteří uvažují o modulové výuce a chtěli by začlenit moduly do svých školních vzdělávacích programů nebo je využívat pro rozvíjení mobility žáků a učitelů v rámci ECVET. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.