Number of the records: 1
Zoller Morf, Eva, 1947- - Author
Vyd. 1. - Praha : Portál, 2012 - 93 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-262-0096-3 (brož.)
filozofické myšlení rozvoj myšlení rozvoj osobnosti výchova a vzdělávání výchova dítěte
metodické příručkyCall number C 348.245 Umístění 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost Údaje o názvu Učíme děti ptát se a přemýšlet : metody a aktivity k rozvoji myšlení i kultivaci osobnosti dětí / Eva Zoller ; [z německého originálu přeložila Stanislava Jindrová] Záhlaví-jméno Zoller Morf, Eva, 1947- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Portál, 2012 Fyz.popis 93 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-262-0096-3 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002258310 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie Předmět.hesla filozofické myšlení * rozvoj myšlení * rozvoj osobnosti * výchova a vzdělávání * výchova dítěte Forma, žánr metodické příručky Konspekt 101 - Filozofie MDT (072) , 101.8 , 159.955 , 159.923.5 , 37.0 , 37.03-053.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost Druh dok. KNIHY Publikace vychází z metodiky „Filosofie pro děti“ a představuje program pro všechny, kdo pracují s dětmi předškolního a mladšího školního věku a chtějí využít potenciál přirozeného dětského údivu, zvídavosti, tázání a touhy porozumět k rozvíjení kritického myšlení a prosociálního cítění dětí. V tomto přístupu se prolínají metody zážitkové pedagogiky (metody dialogické, slovní, práce s příběhy, dále činnosti hudební, výtvarné), hry a aktivity lze uplatnit ve dvojicích i větších skupinách. Podstatou je vhodná formulace otázek ze strany pedagoga, nikoli „předávání informací“, ale společné objevování, dítě v živém dialogu pod vedením pedagoga zkoumá pojmy, využívá vlastní zkušenost, pomocí her ověřuje hypotézy, hledá paralely v příbězích, formuluje a prezentuje vlastní názory. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1