Number of the records: 1  

Písmenkové rébusy

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Pospíšilová, Zuzana, 1975- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Grada, 2012 - 72 s. : barev. il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-247-4131-4 (váz.)
    Čtení pro prvňáčky
      Strnadová, Mirka - Illustrator
     děti školního věku  slovní zásoba  rébusy  rozvoj myšlení
     publikace pro děti  příručky
    Call numberC 348.012
    Umístění 793.5/.8 - Společenské hry. Rébusy. Hlavolamy. Iluzionismus
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 348.012 b   

    Title statementPísmenkové rébusy / Zuzana Pospíšilová ; ilustrace Mirka Strnadová
    Main entry-name Pospíšilová, Zuzana, 1975- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Grada, 2012
    Phys.des.72 s. : barev. il. ; 23 cm
    ISBN978-80-247-4131-4 (váz.)
    National bibl. num.cnb002361409
    Edition Čtení pro prvňáčky
    Another responsib. Strnadová, Mirka (Illustrator)
    Subj. Headings děti školního věku * slovní zásoba * rébusy * rozvoj myšlení
    Form, Genre publikace pro děti * příručky
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC (035) , 316.346.32-053.5 , 81'373 , 793.7 , 159.955 , (0.053.2)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru793.5/.8 - Společenské hry. Rébusy. Hlavolamy. Iluzionismus
    Document kindBOOKS
    Hrát si se slovy, rozvíjet jazykové myšlení, obohatit slovní zásobu a podpořit fantazii díky bohatým ilustracím, to je záměr této jedinečné knížky, který vychází z přirozené dětské záliby v hádání, luštění a šifrování. Každý z jedenácti oddílů knihy je zaměřen na jiný typ rébusů. Nápověda v úvodu kapitol jistě nastartuje zvědavost malých luštitelů a dovede je k vyřešení všech zábavných rébusů. Na samém konci knihy by se tak děti měly dopracovat k tomu, že budou schopny vymýšlet své vlastní rébusy a použít je třeba jako tajné vzkazy svým kamarádům. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.