Number of the records: 1  

Říkanky pro rozvoj řeči

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Tučková, Jitka - Author
    Vyd. 2. - Praha : Portál, 2012 - 45 s. : il.
    ISBN 978-80-262-0137-3 (brož.)
      Taterová, Irena - Illustrator
     děti předškolního věku  vývoj řeči  poruchy řeči  logopedie
     říkadla  publikace pro děti  příručky
    Call numberB 52.634
    Umístění 376 - Speciální pedagogika. Logopedie
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 52.634   

    Title statementŘíkanky pro rozvoj řeči : jednoduché logopedické básničky s ilustracemi / Jitka Tučková ; ilustrace Irena Taterová
    Main entry-name Tučková, Jitka (Author)
    Edition statementVyd. 2.
    Issue dataPraha : Portál, 2012
    Phys.des.45 s. : il.
    ISBN978-80-262-0137-3 (brož.)
    National bibl. num.cnb002359377
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Taterová, Irena (Illustrator)
    Subj. Headings děti předškolního věku * vývoj řeči * poruchy řeči * logopedie
    Form, Genre říkadla * publikace pro děti * příručky
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC 376.1-056.264 , 616.89-008.434 , 159.946.3 , 316.346.32-053.4 , (035) , (0.053.2) , (0:82-193)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika. Logopedie
    Document kindBOOKS
    Děti s opožděným vývojem řeči nebo děti s dysfázií se obtížně učí básničky. Jsou pro ně příliš složité, mnoho hlásek nedokážou správně vyslovit, a proto jsou básničky v jejich podání často nesrozumitelné, což negativně ovlivňuje jejich sebevědomí. Kniha obsahuje soubor jednoduchých ilustrovaných říkadel, která mohou logopedi, učitelky mateřských škol i rodiče s úspěchem použít u dětí, které mají s řečí závažnější problémy. Básničky mohou posloužit také pro podporu normálního vývoje řeči u malých dětí. Nejjednodušší říkanky obsahují pouze hlásky prvního artikulačního okruhu, u dalších se postupně přidávají hlásky další. V žádné básničce nejsou sykavky ani hlásky l, r, ř, které jsou z hlediska výslovnosti nejobtížnější. Jednoduché ilustrace podporují zapamatování říkanky, takže si je mohou osvojit i děti, které mají z různých důvodů potíže s učením. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.