Number of the records: 1  

Nástup mýtu, aneb, Prima dárek pro Aahze


  1.  Asprin, Robert, 1946-2008 - Author
    2. vyd. - Plzeň : Perseus, 2003 - 192 s. ; 17 cm
    ISBN 80-86481-44-1 (brož.) :
      Emmer, Jiří - Translator   Vohlídka, Pavel, - Collaborator
     fantasy romány  americké romány
    Call numberC 184.697
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 184.697   

    Title statementNástup mýtu, aneb, Prima dárek pro Aahze / Robert Asprin ; [z anglického originálu ... přeložil Jiří Emmer ve spolupráci s Pavlem Vohlídkou]
    Portion of titlePrima dárek pro Aahze
    Spine TitleNástup mýtu
    Main entry-name Asprin, Robert, 1946-2008 (Author)
    Edition statement2. vyd.
    Issue dataPlzeň : Perseus, 2003
    Phys.des.192 s. ; 17 cm
    ISBN80-86481-44-1 (brož.) : Kč 123,00
    National bibl. num.cnb001284756
    OriginalMyth directions
    Another responsib. Emmer, Jiří (Translator)
    Vohlídka, Pavel, 1941- (Collaborator)
    Předchází Asprin, Robert. Zrození mýtu, aneb, Další pěkná šlamastyka
    Následuje Asprin, Robert. Mýtus pokračuje, aneb, Skeeve vrací úder
    Form, Genre fantasy romány * americké romány
    Conspect821.111(73)-3 - Americká próza
    UDC 821.111(73)-31 , (0:82-312.9)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    References (2) - BOOKS
    Předchází Asprin, Robert Zrození mýtu, aneb, Další pěkná šlamastyka
    Následuje Asprin, Robert Mýtus pokračuje, aneb, Skeeve vrací úder
    Tanda (společná známá našich čarodějů) a Skeeve se rozhodnou překvapit Aahze dárkem k narozeninám. Cestují jednotlivými dimenzemi a hledají cosi vhodného. Ono cosi jim neustále uniká, až se náhodou v jedné dimenzi staví na jídlo a najdou to pravé. Mačo je dimenze, kde spolu dvě města (Veyguss a Mocarlo) soupeří v tkz. Mači o vládu. Vítěz ve sportovním utkání získává Trofej a může celý rok vládnout. Další rok se celý zápas opakuje. A právě tuhle trofej se rozhodnou naši hlavní hrdinové ukrást, jenže jsou předběhnuti Veygussany, kteří se také rozhodli trofej odcizit. Při zjištění, že Trofej je pryč, jsou však Tanda a Skeeve překvapeni hlídači a Tanda je lapena. Skeeve se zachrání a prchá zpátky ke svému mistrovi, jemuž vše vyklopí. Oba pak cestují zpátky a snaží se Tandu zachránit, záplétají se více a více do událostí mezi oběma městy. Mají sice nyní Trofej ale nemají Tandu. Nakonec přichází Aahz s nápadem, že se uskuteční zápas mezi oběma městy a oběma čaroději, při němž vítěz získá trofej a Tandu nebude již důvod držet. Tak naši čarodějové musí ve třiceti dnech sestavit mužstvo a navíc vyhrát, protože Aahaz chce svůj dárek. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.