Number of the records: 1  

Orientace v prostoru a čase pro děti od 4 do 6 let

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Bednářová, Jiřina, 1963- - Author
    1. vyd. - Brno : Edika, 2012 - 48 s. : barev. il. ; 30 cm
    ISBN 978-80-266-0022-0 (brož.)
    Dětská naučná edice. Předškoláci
      Šmarda, Richard, - Illustrator
     prostorové vnímání  vnímání času  vizuální vnímání  grafomotorika  děti předškolního věku
     pracovní sešity  příběhy  publikace pro děti
    Call numberB 52.482
    Umístění 159.93 - City. Smyslové vnímání
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory k vypůjčeníB 52.482 ČD   
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 06.12.2024)B 52.482 b   

    Title statementOrientace v prostoru a čase pro děti od 4 do 6 let : kdy to bylo, kde se stalo medvídě se zatoulalo / Jitka Bednářová ; [ilustrace Richard Šmarda]
    Main entry-name Bednářová, Jiřina, 1963- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Edika, 2012
    Phys.des.48 s. : barev. il. ; 30 cm
    ISBN978-80-266-0022-0 (brož.)
    National bibl. num.cnb002344408
    Edition Dětská naučná edice (Computer Press). Předškoláci
    Users/Intended Audience NoteUrčeno pro děti od 4-6 let
    Another responsib. Šmarda, Richard, 1950- (Illustrator)
    Subj. Headings prostorové vnímání * vnímání času * vizuální vnímání * grafomotorika * děti předškolního věku
    Form, Genre pracovní sešity * příběhy * publikace pro děti
    Conspect159.93/.94 - Senzorické a motorické funkce. Emoce. Vůle
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC 316.346.32-053.4 , 159.946.4 , 159.931 , 159.937.53 , 159.937.52 , (0:82-32) , 821-32 , (0.053.2) , (076.1)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.93 - City. Smyslové vnímání
    Document kindBOOKS
    Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji časové orientace a prevenci potíží ve čtení, psaní, matematice a obtíží v získávání studijních dovedností plynoucích z nedostatečně rozvinuté časové orientace, vnímání posloupnosti a následnosti dějů, organizace činností. V publikaci budou zahrnuta z poloviny cvičení zaměřená na přiřazování činností obvyklých pro určité časové úseky. Tato cvičení budou napomáhat dítěti uvědomovat si plynutí času, pojmenovávat časové úseky. Druhá polovina úkolů bude zaměřena na vnímání časové posloupnosti, časového sledu, uvědomování si příčiny a následku, začátku a konce. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti (obdobně, jako je tomu ve výše jmenovaných publikacích). Dále jsou obsaženy instrukce pro dospělé s uvedením cíle činnosti. Významnou část tvoří pracovní, ilustrovaný materiál pro děti. V závěru jsou uvedeny základní informace pro rodiče a pedagogy o rozvoji časové orientace a vnímání časového sledu; vlivu na čtení, psaní, počítání; na organizaci každodenních činností, myšlení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.