Number of the records: 1
Bednářová, Jiřina, 1963- - Author
1. vyd. - Brno : Edika, 2012 - 48 s. : barev. il. ; 30 cm
ISBN 978-80-266-0022-0 (brož.)
Dětská naučná edice. Předškoláci
Šmarda, Richard, - Illustrator
prostorové vnímání vnímání času vizuální vnímání grafomotorika děti předškolního věku
pracovní sešity příběhy publikace pro dětiCall number B 52.482 Umístění 159.93 - City. Smyslové vnímání Title statement Orientace v prostoru a čase pro děti od 4 do 6 let : kdy to bylo, kde se stalo medvídě se zatoulalo / Jitka Bednářová ; [ilustrace Richard Šmarda] Main entry-name Bednářová, Jiřina, 1963- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Brno : Edika, 2012 Phys.des. 48 s. : barev. il. ; 30 cm ISBN 978-80-266-0022-0 (brož.) National bibl. num. cnb002344408 Edition Dětská naučná edice (Computer Press). Předškoláci Users/Intended Audience Note Určeno pro děti od 4-6 let Another responsib. Šmarda, Richard, 1950- (Illustrator)
Subj. Headings prostorové vnímání * vnímání času * vizuální vnímání * grafomotorika * děti předškolního věku Form, Genre pracovní sešity * příběhy * publikace pro děti Conspect 159.93/.94 - Senzorické a motorické funkce. Emoce. Vůle 0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná) UDC 316.346.32-053.4 , 159.946.4 , 159.931 , 159.937.53 , 159.937.52 , (0:82-32) , 821-32 , (0.053.2) , (076.1) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 159.93 - City. Smyslové vnímání Document kind BOOKS Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji časové orientace a prevenci potíží ve čtení, psaní, matematice a obtíží v získávání studijních dovedností plynoucích z nedostatečně rozvinuté časové orientace, vnímání posloupnosti a následnosti dějů, organizace činností. V publikaci budou zahrnuta z poloviny cvičení zaměřená na přiřazování činností obvyklých pro určité časové úseky. Tato cvičení budou napomáhat dítěti uvědomovat si plynutí času, pojmenovávat časové úseky. Druhá polovina úkolů bude zaměřena na vnímání časové posloupnosti, časového sledu, uvědomování si příčiny a následku, začátku a konce. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti (obdobně, jako je tomu ve výše jmenovaných publikacích). Dále jsou obsaženy instrukce pro dospělé s uvedením cíle činnosti. Významnou část tvoří pracovní, ilustrovaný materiál pro děti. V závěru jsou uvedeny základní informace pro rodiče a pedagogy o rozvoji časové orientace a vnímání časového sledu; vlivu na čtení, psaní, počítání; na organizaci každodenních činností, myšlení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1