Number of the records: 1  

International marketing

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Machková, Hana - Author
    Ed. 1st - V Praze : Oeconomica, 2010 - 191 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-245-1643-1 (brož.) :
      Král, Petr, - Author   Lhotáková, Markéta, - Author
     mezinárodní marketing
     kolektivní monografie
    Call numberC 346.026
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    International marketing
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 346.026   

    Title statementInternational marketing : theory, practices and new trends / Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kolektiv
    Main entry-name Machková, Hana (Author)
    Edition statementEd. 1st
    Issue dataV Praze : Oeconomica, 2010
    Phys.des.191 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-245-1643-1 (brož.) : Kč 350,00
    National bibl. num.cnb002108056
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Another responsib. Král, Petr, 1979- (Author)
    Lhotáková, Markéta, 1971- (Author)
    Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze (Other)
    Subj. Headings mezinárodní marketing
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8:339.564 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languageangličtina
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201006/contents/nkc20102108056_1.pdf
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    International marketing
    Publikace je první anglicky psanou odbornou knihou českého kolektivu Katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze. Cílem publikace je zvýšit vědecké renomé školy v zahraničí a nabídnout vlastní odbornou literaturu, jež komplexně pokrývá problematiku mezinárodního marketingu a objasňuje současné trendy v oblasti mezinárodního podnikání. Mezinárodní marketing je dynamicky se rozvíjející disciplínou nedílně spjatou s podnikatelskou praxí, která musí reagovat na stále se měnící mezinárodní podnikatelské prostředí. Zejména v období současné ekonomické krize je marketing jedním z významných nástrojů, který pomáhá překonávat podnikům problémy se sníženou poptávkou na mezinárodních trzích. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.