Number of the records: 1  

Rozumově nadané děti s dyslexií

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Portešová, Šárka, 1968- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2011 - 213 s., [8] s. obr. příl. : il. (některé barev.) ; 21 cm
    ISBN 978-80-7367-990-3 (brož.)
     talentované děti  talent  inteligence (schopnost)  dyslexie  výchova a vzdělávání
     monografie
    Call numberC 344.900
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Rozumově nadané děti s dyslexií
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 04.10.2024)C 344.900   

    Title statementRozumově nadané děti s dyslexií / Šárka Portešová
    Main entry-name Portešová, Šárka, 1968- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2011
    Phys.des.213 s., [8] s. obr. příl. : il. (některé barev.) ; 21 cm
    ISBN978-80-7367-990-3 (brož.)
    National bibl. num.cnb002202772
    NoteVydáno ve spolupráci s Masarykovou univerzitou
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie
    Subj. Headings talentované děti * talent * inteligence (schopnost) * dyslexie * výchova a vzdělávání
    Form, Genre monografie
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC (048.8) , 316.346.32-053.2-056.45 , 159.928.23 , 159.956.2 , 616.89-008.434.5 , 376
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Rozumově nadané děti s dyslexií
    Cílem knihy je seznámit čtenáře s problematikou psychologie a pedagogiky rozumově nadaných dětí se specifickými poruchami učení, zejména s dyslexií. Autorka vysvětluje, jak je vhodné tyto děti, jež bývají označovány jako tzv. „paradoxní žáci“, rozpoznat, jakým způsobem obvykle kompenzují svůj handicap, jaký je častý profil jejich schopností a handicapů při psychologickém vyšetření, jaký je obvykle jejich styl učení, paměť, motivace, tvořivost, jaké mají sociální a emocionální problémy a zejména jaké jsou možnosti jejich dalšího vzdělávání tak, aby byly skutečně rozvíjeny jejich schopnosti, nejen kompenzovány nápadné handicapy. Publikace se opírá o zahraniční poznatky, ale vychází z českého výzkumu a úzkého kontaktu s konkrétními nadanými žáky a studenty s dyslexií. Pro lepší názornost je text doplněn citáty rozhovorů a ukázkami výtvorů a školních prací dětí, komentáři jejich učitelů a rodičů a kazuistikami vybraných dětí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.