Number of the records: 1  

Kdopak to mluví

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kiester, Sally Valente, 1937-2007 - Author
    Vyd. 1. - Praha : Ikar, 2011 - 191 s. : il.
    ISBN 978-80-249-1542-5 (brož.) :
      Kiester, Edwin, - Author   Orlová, Kateřina, - Translator
     nonverbální komunikace  kojenci  komunikace (sdělování)
     příručky
    Call numberC 344.601
    Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace
    Kdopak to mluví
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 344.601   

    Title statementKdopak to mluví : tajemství řeči kojence / Sally a Edwin Kiesterovi ; [z anglického originálu ... přeložila Kateřina Orlová]
    Main entry-name Kiester, Sally Valente, 1937-2007 (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Ikar, 2011
    Phys.des.191 s. : il.
    ISBN978-80-249-1542-5 (brož.) : 279.00 Kč
    National bibl. num.cnb002173544
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginalSecret language of babies
    Another responsib. Kiester, Edwin, 1927- (Author)
    Orlová, Kateřina, 1960- (Translator)
    Subj. Headings nonverbální komunikace * kojenci * komunikace (sdělování)
    Form, Genre příručky
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce
    UDC 316.772.2 , 316.346.32-053.3 , 316.77 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.77 - Interpersonální komunikace
    Document kindBOOKS
    Kdopak to mluví
    Téměř učebnicový přehled jemných odstínů neverbální komunikace, který vám pomůže pochopit, co chce dítě sdělit, když pláče, usmívá se, vrní, gestikuluje nebo špulí rtíky, a jak na něj co nejlépe r eagovat. Natažený prstík, pohled vzad, nesmělý úsměv vyjadřují slo žité myšlenkové pochody. Rozpoznání signálů, jimiž kojenci sdělují své potřeby, touhy, pocity, preference a nálady, pomůže v komunik aci novopečeným, ale i zkušeným rodičům. Rychlé a správné dešifrov ání řeči kojence je cestou k rodinné spokojenosti Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.