Number of the records: 1
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
Bačuvčík, Radim, 1975- - Author
1. vyd. - Zlín : VeRBuM, 2011 - 218 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.)
Protipóly marketingové komunikace
marketingová komunikace reklama a propagace mediální komunikace
kolektivní monografieCall number C 344.238 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Tradiční a nové v marketingové komunikaci / Radim Bačuvčík a kol. Main entry-name Bačuvčík, Radim, 1975- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Zlín : VeRBuM, 2011 Phys.des. 218 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.) National bibl. num. cnb002201091 Edition Protipóly marketingové komunikace Note Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 200 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Language note Část. anglický a slovenský text, anglická a slovenská resumé Another responsib. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací (Other)
Subj. Headings marketingová komunikace * reklama a propagace * mediální komunikace Form, Genre kolektivní monografie Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 658.8:316.77 , 659.1 , 316.772.4 , (048.8:082) Country Česko Language čeština ; angličtina ; slovenština URL http://aleph.vkol.cz:80/F?func=service&doc_library=SVK01&doc_number=000987042&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1