Number of the records: 1  

Jak rozumět médiím

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     McLuhan, Marshall, 1911-1980 - Author
    2., rev. vyd. - Praha : Mladá fronta, 2011 - 399 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-204-2409-9 (váz.) :
      Calda, Miloš, - Translator   Jirák, Jan, - Author of afterword, colophon, etc.
     média  masmédia  masmédia a společnost  technický rozvoj
     eseje
    Call numberC 342.794
    Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Jak rozumět médiím
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 09.09.2024)C 342.794   

    Title statementJak rozumět médiím : extenze člověka / Marshall McLuhan ; přeložil Miloš Calda ; doslov Jan Jirák
    Main entry-name McLuhan, Marshall, 1911-1980 (Author)
    Edition statement2., rev. vyd.
    Issue dataPraha : Mladá fronta, 2011
    Phys.des.399 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-204-2409-9 (váz.) : 449.00 Kč
    National bibl. num.cnb002185670
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstříky
    OriginalUnderstanding media
    Another responsib. Calda, Miloš, 1943- (Translator)
    Jirák, Jan, 1958- (Author of afterword, colophon, etc.)
    Subj. Headings média * masmédia * masmédia a společnost * technický rozvoj
    Form, Genre eseje
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce
    UDC 316.774 , 659.3 , 316.774:316.3 , 62.001.7 , 82-4 , (0:82-4)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Document kindBOOKS
    Jak rozumět médiím
    McLuhanova myšlenkově závažná kniha vyšla poprvé roku 1964, dnes je opět inspirativním zdrojem výkladu o proměnách společnosti, ke kterým dochází v důsledku vývoje komunikačních prostředků. Autorovo pojetí médií je velmi široké - pod pojem médií tak spadá vedle novin, rozhlasu a televize např. i knihtisk, telefon, kolo či peníze. Média chápe McLuhan jako extenze člověka, jeho smyslů a možností, přičemž každá nová komunikační technologie vytváří pro člověka zcela nové prostředí a zároveň mění nazírání na svou předchůdkyni. Ačkoliv kniha vznikla před více než čtyřmi desetiletími, některé z jejích myšlenek a pojmů se staly trvalou součástí debaty o vlivu médií na lidskou společnost (globální vesnice, horká a chladná média, médium je poselství). Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.