Number of the records: 1  

Divoká tlupa staví velkou loď

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Marx, André, 1973- - Author
    [Líbeznice] : Víkend, 2011 - 127 s. : il.
    ISBN 978-80-7222-742-6 (váz.)
      Pfeiffer, Boris, - Author   Dundek, Petr - Translator   Meyer, Sebastian, - Illustrator
     německé romány  fantasy romány  publikace pro děti
    Call numberC 182.233 Střední školní věk
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 182.233 b   

    Title statementDivoká tlupa staví velkou loď / André Marx, Boris Pfeiffer ; ilustrace Sebastian Meyer ; [z německého originálu ... přeložil Petr Dundek]
    Main entry-name Marx, André, 1973- (Author)
    Issue data[Líbeznice] : Víkend, 2011
    Phys.des.127 s. : il.
    ISBN978-80-7222-742-6 (váz.)
    National bibl. num.cnb002186257
    NoteNa hřbetu označení: 4
    Another responsib. Pfeiffer, Boris, 1964- (Author)
    Dundek, Petr (Translator)
    Meyer, Sebastian, 1965- (Illustrator)
    Form, Genre německé romány * fantasy romány * publikace pro děti
    Conspect821.112.2-3 - Německá próza, německy psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821-93 , (0:82-312.9) , 821.112.2-31
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruStřední školní věk
    Document kindBOOKS
    Divoká tlupa je skupina zvířat, která utekla ze zoologické zahrady a žije v opuštěných jeskyních a v tunelech pod mostem. Vede je vlk Hamlet, a mají pouze jediný cil: žít konečně opět na svobodu. Zažívají přitom nezvyklá dobrodružství a lidem předvádějí jeden povedený kousek za druhým… Na své cestě ke svobodu se rozhodnou stavět loď, s níž chtějí plout do vzdálené země, svého vysněného domova. K tomu potřebuji pro svou velkou loď kýl. Zdá se, že v celém městě je jediný dostatečně velký trám – v krovu jednoho rozestavěného domu. Zbývá tedy Divoké tlupě něco jiného, než tento dům zbořit a trám si odnést? Jak to dopadne, to si přečtete ve čtvrtém pokračování úspěšné série. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.