Number of the records: 1
Žena a muž v marketingové komunikaci
1. vyd. - Zlín : Verbum, 2010 - 260 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-904273-4-1 (brož.)
Protipóly marketingové komunikace
Bačuvčík, Radim, - Editor
marketingová komunikace reklama a propagace muži a ženy gender
kolektivní monografieCall number C 341.494 Umístění 659 - Propagace. Reklama Title statement Žena a muž v marketingové komunikaci / Radim Bačuvčík (ed.) Edition statement 1. vyd. Issue data Zlín : Verbum, 2010 Phys.des. 260 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-904273-4-1 (brož.) National bibl. num. cnb002124103 Edition Protipóly marketingové komunikace Note Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 300 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie Language note Část. anglický a slovenský text, anglická a česká resumé Another responsib. Bačuvčík, Radim, 1975- (Editor)
Another responsib. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací (Other)
Subj. Headings marketingová komunikace * reklama a propagace * muži a ženy * gender Form, Genre kolektivní monografie Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 658.8:316.77 , 659.1 , 316.346.2 , 316.66-055.1/.3 , (048.8:082) Country Česko Language čeština ; angličtina ; slovenština ; čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/201011/contents/nkc20102124103_1.pdf Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1