Number of the records: 1  

Žena a muž v marketingové komunikaci

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1. vyd. - Zlín : Verbum, 2010 - 260 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-904273-4-1 (brož.)
    Protipóly marketingové komunikace
      Bačuvčík, Radim, - Editor
     marketingová komunikace  reklama a propagace  muži a ženy  gender
     kolektivní monografie
    Call numberC 341.494
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Žena a muž v marketingové komunikaci
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 341.494   

    Title statementŽena a muž v marketingové komunikaci / Radim Bačuvčík (ed.)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataZlín : Verbum, 2010
    Phys.des.260 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-904273-4-1 (brož.)
    National bibl. num.cnb002124103
    Edition Protipóly marketingové komunikace
    NoteNa obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 300 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie
    Language noteČást. anglický a slovenský text, anglická a česká resumé
    Another responsib. Bačuvčík, Radim, 1975- (Editor)
    Another responsib. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací (Other)
    Subj. Headings marketingová komunikace * reklama a propagace * muži a ženy * gender
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 658.8:316.77 , 659.1 , 316.346.2 , 316.66-055.1/.3 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština ; angličtina ; slovenština ; čeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201011/contents/nkc20102124103_1.pdf
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    Žena a muž v marketingové komunikaci
    Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.