Number of the records: 1  

Jak mluvit, aby se děti lépe učily - doma i ve škole

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Faber, Adele, 1928-2024 - Author
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2010 - 198 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-251-2961-6
      Mazlish, Elaine - Author
     děti školního věku  výchova dítěte  učení  motivace  interpersonální komunikace  pedagogická komunikace  rodiče a děti  učitel a žák
     příručky
    Call numberC 340.436
    Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace
    Jak mluvit, aby se děti lépe učily - doma i ve škole
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 340.436   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 340.436 b   

    Title statementJak mluvit, aby se děti lépe učily - doma i ve škole : [rady pro rodiče dětí od 4 do 18 let] / Adele Faber, Elaine Mazlish ; [překlad Eva Vrůblová]
    Main entry-name Faber, Adele, 1928-2024 (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2010
    Phys.des.198 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-251-2961-6
    National bibl. num.cnb002145986
    NotePřeloženo z angličtiny. Na obálce uvedeni autoři: Adele Faber, Elaine Mazlish a L. Nyberg a R.A. Templeton
    OriginalHow to talk so kids can learn-- at home and in school
    Another responsib. Mazlish, Elaine (Author)
    Subj. Headings děti školního věku * výchova dítěte * učení * motivace * interpersonální komunikace * pedagogická komunikace * rodiče a děti * učitel a žák
    Form, Genre příručky
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 316.346.32-053.5 , 37.03-053.2 , 159.953.5 , 316.628 , 316.772.4 , 316.772.4:37 , 173.5/.7 , 37.064.2 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttp://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:958aecb0-f9eb-11e7-b1a1-005056827e52
    Ve volném výběru316.77 - Interpersonální komunikace
    Document kindBOOKS
    Jak mluvit, aby se děti lépe učily - doma i ve škole
    Hlavním cílem je vychovat z dětí uvědomělé bytosti, které vědí, jak se chovat a jak se ovládat. Základem úspěchu je jednak dobře fungující vztah a spolupráce mezi učitelem a rodičem, jednak schopnost naučit motivovat, spolupracovat či povzbudit touhu k učení, především pak naučit schopnosti nenásilného jednání: zdvořilé komunikaci. Autorky vložily do textu konkrétní příklady jazyka a přístupu učebního procesu, který dítě přivede k disciplíně a zodpovědnosti. Tyto postupy jsou založené na vcítění se do psychiky dítěte - tedy např. nikoliv popření pocitů (Nechceš číst, protože jsi líný.), ale jejich popis (Asi máš raději knihy se zvířaty, že?). Text je doplněn cvičeními a otázkami, které učitelům umožní vžít se do pocitů dítěte, komiksově zpracovanými vzorovými dialogy apod. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.