Number of the records: 1  

Kreativní ekonomika

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kloudová, Jitka, 1962- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada ; [Žilina] : Eurokódex, 2010 - 218 s. : il., portréty ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-3608-2
    Expert
     ekonomie  management  kreativita  tvůrčí myšlení  konkurenceschopnost  ekonomický růst  kreativní průmysl
    kreativní ekonomika
     monografie
    Call numberC 340.206
    Umístění 33 - Ekonomie. Ekonomika
    Kreativní ekonomika
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 340.206   

    Title statementKreativní ekonomika : [trendy, výzvy, příležitosti] / Jitka Kloudová a kolektiv
    Main entry-name Kloudová, Jitka, 1962- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada ; [Žilina] : Eurokódex, 2010
    Phys.des.218 s. : il., portréty ; 24 cm
    ISBN978-80-247-3608-2
    National bibl. num.cnb002128196
    Edition Expert (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headingskreativní ekonomika
    Subj. Headings ekonomie * management * kreativita * tvůrčí myšlení * konkurenceschopnost * ekonomický růst * kreativní průmysl
    Form, Genre monografie
    Conspect33 - Ekonomie
    UDC 33 , 005 , 159.954 , 159.954/.955 , 005.332.4 , 330.35 , 338.4:7.05 , (048.8)
    CountryČesko ; Slovensko
    Languagečeština
    Ve volném výběru33 - Ekonomie. Ekonomika
    Document kindBOOKS
    Kreativní ekonomika
    Rozvoj kreativní ekonomiky, jež je spjat s prohloubením kreativních dovedností, rozšiřováním kreativní třídy a s nárůstem firem v kreativním průmyslu, se jeví jako jeden z významných kroků pro zvýšení konkurenceschopnosti ekonomik. Autoři poukazují na nový, stále sílící trend významu kreativní ekonomiky ve vyspělých státech, kde dochází k vyššímu prosazování individuality jedince, jeho kreativního myšlení, v souladu s požadavky firem, spotřebitelů, ale i společnosti a dopadu tohoto jednání na oblasti ekonomie, veřejné správy, marketingu, reklamy či managementu. Autoři též poukazují na další oblasti, jež budou zasaženy novým fenoménem, jako jsou noví významní hráči v kreativní ekonomice s dopadem na firemní strategie, nová administrativa, reklama, kreativní tvorba práva, ale i potřeba nových kreativních manažerů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.