Number of the records: 1  

Kvalita, strategie a efektivita v řízení mateřské školy

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Bečvářová, Zuzana - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2010 - 171 s. : formuláře ; 23 cm
    ISBN 978-80-7367-221-8 (brož.)
     předškolní výchova  mateřské školy  management školy  vzdělávací programy  pedagogická evaluace  vzdělávací reformy
     monografie
    Call numberC 340.088
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    Kvalita, strategie a efektivita v řízení mateřské školy
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 10.06.2024)C 340.088   

    Title statementKvalita, strategie a efektivita v řízení mateřské školy / Zuzana Bečvářová
    Main entry-name Bečvářová, Zuzana (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2010
    Phys.des.171 s. : formuláře ; 23 cm
    ISBN978-80-7367-221-8 (brož.)
    National bibl. num.cnb002120179
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Subj. Headings předškolní výchova - Česko * mateřské školy - Česko * management školy - Česko * vzdělávací programy - Česko * pedagogická evaluace - Česko * vzdělávací reformy - Česko
    Form, Genre monografie
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC (048.8) , 373.2 , 373.24 , 37.091:005.25 , 37.091.214 , 37.011/.012 , 37.014.3 , (437.3)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Document kindBOOKS
    Kvalita, strategie a efektivita v řízení mateřské školy
    Hlavním cílem knihy, která navazuje na publikaci Současná mateřská škola a její řízení (Portál, 2003), je přispět k lepší orientaci v probíhající transformaci školství a vzdělávacích programů, a to při tak specifické činnosti, jakou je řízení mateřské školy. Proto autorka čtenáře seznamuje se současnými trendy státní vzdělávací politiky v kurikulární oblasti preprimárního vzdělávání a změnami v řízení předškolních institucí. Hlavní část knihy se věnuje praktickým řešením problémů současného školského managementu. Podrobněji jsou popsány základní fáze řízení, tedy plánování, organizování, vedení, motivace, kontrola, hodnocení a evaluace. Závěr je pohledem na kvalitu mateřské školy z hlediska jejího řízení. Kniha je psána pro učitelky mateřských škol a studentky a studenty pedagogiky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.