Number of the records: 1  

Trampoty kocoura Silvestra

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Pospíšilová, Zuzana, 1975- - Author
    Praha : Axioma, 2010 - 85 s. : il.
    ISBN 978-80-7292-185-0 (váz.)
    Malované pohádky
      Tachezy, Andrea, - Illustrator
     čtení
     české příběhy  publikace pro děti
    Call numberB 108.686 Nejmenší čtenáři
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 20.10.2025)B 108.686 b   

    Title statementTrampoty kocoura Silvestra / text Zuzana Pospíšilová ; ilustrace Andrea Tachezy
    Main entry-name Pospíšilová, Zuzana, 1975- (Author)
    Issue dataPraha : Axioma, 2010
    Phys.des.85 s. : il.
    ISBN978-80-7292-185-0 (váz.)
    National bibl. num.cnb002147635
    Edition Malované pohádky
    NoteSlovníček
    Another responsib. Tachezy, Andrea, 1966- (Illustrator)
    Subj. Headings čtení
    Form, Genre české příběhy * publikace pro děti
    Conspect821.162.3-3 - Česká próza
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 028.02 , 821-93 , 821.162.3-32 , (0:82-32)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruNejmenší čtenáři
    Document kindBOOKS
    Kocour Silvestr žije spokojeně s babičkou v malém domku blízko ZOO. Zdá se mu ale, že jeho život je příliš nudný a že on sám není ničím zajímavý. Podniká proto výpravy do ZOO a snaží se napodobit zvířata, která mají podle jeho mínění spoustu obdivu od dospělých i dětí. Přestrojuje se za lva, páva, zebru a další zvířata, ale sklízí jen posměch. Jak to nakonec všechno dopadne? Každá veselá příhoda, pojatá jako čtení malovaných obrázků, je doplněna stranou úkolů a básniček, které děti samy doplní za pomoci samolepek, které tvoří přílohu této knihy. Na konci knihy je slovníček všech malovaných slov. Jednotlivé příhody doplňují celostranové barevné ilustrace. Tzv. „dvojhlasné čtení“, kdy dospělý předčítá a dítě doplňuje malovaná slova, hravou formou rozvíjí slovní zásobu dítěte i schopnost reprodukovat vyprávěný text. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.