Number of the records: 1  

Literatura v akci

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Marušák, Radek - Author
    1. vyd. - V Praze : Akademie múzických umění, 2010 - 195 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-7331-172-8 (brož.)
     dramatická výchova  literární výchova  literární texty  tvůrčí myšlení  vyučovací metody  umělecká činnost
     metodické příručky
    Call numberC 340.024
    Umístění 82 - Literatura. Literární věda
    Literatura v akci
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 340.024   

    Title statementLiteratura v akci : metody dramatické výchovy při práci s uměleckou literaturou / Radek Marušák
    Portion of titleMetody dramatické výchovy při práci s uměleckou literaturou
    Main entry-name Marušák, Radek (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataV Praze : Akademie múzických umění, 2010
    Phys.des.195 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-7331-172-8 (brož.)
    National bibl. num.cnb002121259
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings dramatická výchova * literární výchova * literární texty * tvůrčí myšlení * vyučovací metody * umělecká činnost - pedagogické aspekty
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect82:37 - Literární výchovné programy
    UDC 792:37.016 , 82:37.016 , 801.82 , 159.954/.955 , 37.091.3 , 7.07-026.12 , 37 , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201009/contents/nkc20102121259_1.pdf
    Ve volném výběru82 - Literatura. Literární věda
    Document kindBOOKS
    Literatura v akci
    Publikace je určená především pro výuku dramatické výchovy případně literatury, kdy se při práci s uměleckým textem využívá divadelních prostředků. Autor ukazuje čtenářům - zejména učitelům a studentům dramatické výchovy - cestu k hlubšímu zažití a pochopení témat, jež určitý příběh přináší. V úvodních kapitolách je čtenář seznámen s pedagogickými i literárněvědnými východisky knihy. V další části jsou čtenáři přehledně představeny jednotlivé etapy přípravy lekce: od volby cíle a vhodného textu přes průzkum různých rovin textu a tvorby příběhu pro lekci až ke komponování lekce a tvorbě scénáře. Speciální pozornost autor věnuje metodice rolové hry - a to jak hře, do níž vstupují účastníci dramatických lekcí (žáci, studenti), tak učitelově hře v roli. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.