Number of the records: 1  

Inkluzivní vzdělávání žáků v riziku a s poruchami chování jako perspektiva kvality života v dospělosti

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Vojtová, Věra, 1956- - Author
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2010 - 330 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-210-5159-1 (brož.)
     integrovaná výchova a vzdělávání  poruchy chování  kvalita života  etopedie
     monografie
    Call numberC 339.542
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Inkluzivní vzdělávání žáků v riziku a s poruchami chování jako perspektiva kvality života v dospělosti
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 339.542   

    Title statementInkluzivní vzdělávání žáků v riziku a s poruchami chování jako perspektiva kvality života v dospělosti / Věra Vojtová
    Main entry-name Vojtová, Věra, 1956- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Masarykova univerzita, 2010
    Phys.des.330 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-210-5159-1 (brož.)
    National bibl. num.cnb002114885
    NoteNa obálce nad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstříky
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta (Other)
    Subj. Headings integrovaná výchova a vzdělávání * poruchy chování * kvalita života * etopedie
    Form, Genre monografie
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 37.043.2 , 376.1-056.49 , (048.8) , 37.04 , 616.89 , 316.7 , 376
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Inkluzivní vzdělávání žáků v riziku a s poruchami chování jako perspektiva kvality života v dospělosti
    Monografie se zabývá inkluzivními přístupy k edukaci dětí/žáků v riziku poruch chování a s poruchami chování v mezinárodním i národním měřítku. Autorka interpretuje koncept inkluzivního vzdělávání ve vztahu ke kvalitě života školy a k podpoře resilienčních procesů při vzdělávání žáků v riziku poruch chování v hlavním proudu vzdělávání. Ve výzkumné části práce prezentuje autorka nástroj pro vyhledávání žáků v riziku poruch chování ve školním prostředí, který vyvinula a ověřila. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.