Number of the records: 1  

E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Zounek, Jiří, 1973- - Author
    Vyd. 1. - Brno : Masarykova univerzita, 2009 - 161 s. ; 23 cm
    ISBN 978-80-210-5123-2 (brož.) :
    Spisy Masarykovy univerzity v Brně. Filozofická fakulta ;
     e-learning  celoživotní vzdělávání  distanční vzdělávání  vzdělávání dospělých
     pojednání
    Call numberC 338.857
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 07.06.2024)C 338.857   

    Title statementE-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti / Jiří Zounek
    Main entry-name Zounek, Jiří, 1973- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Masarykova univerzita, 2009
    Phys.des.161 s. ; 23 cm
    ISBN978-80-210-5123-2 (brož.) : 280.00 Kč
    National bibl. num.cnb002109063
    Ser.statement/add.entry Masarykova univerzita. Filozofická fakulta. Spisy 386
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings e-learning * celoživotní vzdělávání * distanční vzdělávání * vzdělávání dospělých
    Form, Genre pojednání
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.0-022.324 , 374.7 , 37.018.43 , 37.091.3:004 , (049)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti
    Publikace se komplexně věnuje aktuálnímu pedagogickému tématu, kterým je využívání informačních a komunikačních technologií (ICT) ve vzdělávání. V knize je popsána role ICT v současné společnosti, je vymezena problematika e-learningu, ale také blended learningu či jeho vztahu k distančnímu vzdělávání. Jádrem knihy jsou kapitoly zaměřené na role e-learningu v celoživotním učení, aktéry e-learningu, či teorie učení v éře síťových digitálních technologií. Pozornost je věnována i mnoha prostředkům moderních technologií, u nichž je nastíněno jejich pedagogické využití. Autor vychází z analýzy současných sociologických, psychologických a pedagogických teorií a z výsledků zahraničních i českých empirických výzkumů, přičemž využívá rovněž vlastních výzkumů a zkušeností v této oblasti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.