Number of the records: 1  

Neklidné a nesoustředěné dítě ve škole a v rodině

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Jucovičová, Drahomíra, 1962- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Grada, 2010 - 238 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-247-2697-7 (brož.) :
    Pedagogika
      Žáčková, Hana, - Author
     porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou  poruchy chování  problémové děti  výchova a vzdělávání  relaxace
     příručky
    Call numberC 337.828
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 337.828   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 337.828 a   

    Title statementNeklidné a nesoustředěné dítě ve škole a v rodině / Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková
    Main entry-name Jucovičová, Drahomíra, 1962- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Grada, 2010
    Phys.des.238 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-247-2697-7 (brož.) : 299.00 Kč
    National bibl. num.cnb002027385
    Edition Pedagogika (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Žáčková, Hana, 1960- (Author)
    Subj. Headings porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou * poruchy chování * problémové děti * výchova a vzdělávání * relaxace
    Form, Genre příručky
    Conspect616.89 - Psychiatrie
    UDC 616.89-008.47-008.481 , 613.86 , 37.0 , 376 , 616.89-008.447 , 316.346.32-053.2-056.49 , 379.8+37 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Neklidné a nesoustředěné dítě ve škole a v rodině
    Neklidné a nesoustředěné dítě ve škole a v rodině
    Neklidné a nesoustředěné děti, zejména ty hyperaktivní, zde zřejmě vždy byly a rozhodně i budou. Často jsou pro své chování vnímány pedagogy a někdy i rodiči jako problémové. Publikace by měla přispět k tomu, aby hyperaktivní děti přestaly být neřešitelným problémem – včasné a správné výchovné vedení hyperaktivního dítěte může nejen zmírnit problémy, které tyto děti mají, ale některým i předejít. Autorky poukazují zejména na to, že hyperaktivita nemá jen negativa, ale také svá pozitiva, kterých lze využít. Publikace přináší nejen teoretické informace v souladu s nejmodernějšími trendy, ale zejména řadu konkrétních možností, jak vhodným způsobem reagovat na tyto projevy ve školním i domácím prostředí. Podrobněji se zabývá vhodným řešením případných výchovných obtíží a důraz klade i na využívání relaxačních technik. Svým praktickým zaměřením napomáhá při výchově a vzdělávání těchto dětí. Řadu důležitých postřehů z praxe přináší i pracovníkům poradenských pracovišť. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.