Number of the records: 1  

Mediální právo

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2009 - 248 s.
    ISBN 978-80-210-4884-3 (brož.)
    Edice učebnic MU ;
      Kroupa, Jiří, - Author
     mediální právo  masová komunikace  svoboda projevu  tiskové právo  elektronická média
     studie
    Call numberC 337.410
    Umístění 34 - Právo. Soudnictví
    Mediální právo
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 337.410   

    Title statementMediální právo / Jiří Kroupa ... [et al.]
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Masarykova univerzita, 2009
    Phys.des.248 s.
    ISBN978-80-210-4884-3 (brož.)
    National bibl. num.cnb002030054
    Ser.statement/add.entry Masarykova univerzita. Právnická fakulta. Učebnice č. 426
    NoteNad názvem: Masarykova univerzita, Právnická fakulta
    Another responsib. Kroupa, Jiří, 1943- (Author)
    Another responsib. Masarykova univerzita. Právnická fakulta (Other)
    Subj. Headings mediální právo * masová komunikace * svoboda projevu * tiskové právo * elektronická média
    Form, Genre studie
    Conspect34 - Právo
    UDC 316.772.4 , 342.727 , 34:070 , (048.8) , 316.774:004.087 , 34:316.774
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru34 - Právo. Soudnictví
    Document kindBOOKS
    Mediální právo
    Publikace se věnuje teoretickým otázkám vymezení masových médií a jejich funkcím, poté systémovým otázkám (mediální právo v systému práva) a konečně i pozitivně právní úpravě vycházející z ústavněprávních a lidsko právních základů mediálního práva. V tomto směru věnuje pozornost tiskovému právu a elektronickým médiím včetně problematiky jejich regulačních orgánů. Dále je předmětem pozornosti autorů reklama v médiích, média v politické a volební kampani, práva a povinnosti novinářů a ochrana osobnosti v mediálním právu. Autoři jsou proto přesvědčeni, že učební pomůcka může být užitečnou i pro právníky (obsahuje i nejnovější českou a evropskou judikaturu), pracovníky reklamy a politického marketingu a v neposlední řadě i pro pracovníky masových médií. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.