Number of the records: 1  

Nová pravidla marketingu a PR

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Scott, David Meerman - Author
    Vyd. 1. - Brno : Zoner Press, 2008 - 272 s. ; 23 cm
    ISBN 978-80-86815-93-0 (brož.)
    Encyklopedie Zoner Press
     internetový marketing  public relations  internetová reklama  internetová komunikace
     příručky
    Call numberC 337.170
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Nová pravidla marketingu a PR
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 337.170   

    Title statementNová pravidla marketingu a PR : naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků / David Meerman Scott ; [překlad Jitka Plchotová]
    Main entry-name Scott, David Meerman (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Zoner Press, 2008
    Phys.des.272 s. ; 23 cm
    ISBN978-80-86815-93-0 (brož.)
    National bibl. num.cnb001803721
    Edition Encyklopedie Zoner Press
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    OriginalNew rules of marketing and PR
    Subj. Headings internetový marketing * public relations * internetová reklama * internetová komunikace
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8:004.738.5 , 659.4 , 659.19 , 316.772:004.738.5 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/200806/contents/nkc20081803721_1.pdf
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Nová pravidla marketingu a PR
    David Scott ve své knize ukazuje možnosti, které web nabízí velkým i malým společnostem, ať již z podnikatelské nebo neziskové sféry, v marketingu a PR. Na řadě příkladů předvádí využití blogů, vlastních i cizích, různé možnosti sdílení a předávání obsahu (včetně zvukových a video nahrávek), webových konferencí a seminářů k přímému oslovení zákazníků nebo příznivců a zájemců. Vysvětluje výhody plynoucí z tohoto nového přístupu k reklamě ve srovnání s klasickými "starými" pravidly, jako předávání tiskových zpráv vybrané skupině novinářů, časově omezené reklamní kampaně a inzertní aktivity v časopisech, novinách nebo rozhlase a televizi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.