Number of the records: 1
Scott, David Meerman - Author
Vyd. 1. - Brno : Zoner Press, 2008 - 272 s. ; 23 cm
ISBN 978-80-86815-93-0 (brož.)
Encyklopedie Zoner Press
internetový marketing public relations internetová reklama internetová komunikace
příručkyCall number C 337.170 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Nová pravidla marketingu a PR : naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků / David Meerman Scott ; [překlad Jitka Plchotová] Main entry-name Scott, David Meerman (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Brno : Zoner Press, 2008 Phys.des. 272 s. ; 23 cm ISBN 978-80-86815-93-0 (brož.) National bibl. num. cnb001803721 Edition Encyklopedie Zoner Press Note Přeloženo z angličtiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Original New rules of marketing and PR Subj. Headings internetový marketing * public relations * internetová reklama * internetová komunikace Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:004.738.5 , 659.4 , 659.19 , 316.772:004.738.5 , (035) Country Česko Language čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/200806/contents/nkc20081803721_1.pdf Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS David Scott ve své knize ukazuje možnosti, které web nabízí velkým i malým společnostem, ať již z podnikatelské nebo neziskové sféry, v marketingu a PR. Na řadě příkladů předvádí využití blogů, vlastních i cizích, různé možnosti sdílení a předávání obsahu (včetně zvukových a video nahrávek), webových konferencí a seminářů k přímému oslovení zákazníků nebo příznivců a zájemců. Vysvětluje výhody plynoucí z tohoto nového přístupu k reklamě ve srovnání s klasickými "starými" pravidly, jako předávání tiskových zpráv vybrané skupině novinářů, časově omezené reklamní kampaně a inzertní aktivity v časopisech, novinách nebo rozhlase a televizi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1