Number of the records: 1
Pracoviště jako prostor k učení
1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2009 - 97 s. : il. (některé barev.) ; 25 cm
ISBN 978-80-210-4918-5 (brož.)
Novotný, Petr, - Editor Benke, Magdolna, - Author
celoživotní vzdělávání vzdělávání zaměstnanců profesní kompetence učící se organizace konstruktivistická pedagogika
sborníky konferencíCall number C 337.104 Umístění 377 - Odborné vzdělání. Technické vzdělání. Vzdělávání učitelů Title statement Pracoviště jako prostor k učení / Petr Novotný (ed.) ; [autoři Magdolna Benkeová ... et al.] Varying form of title Na obálce uvedeno: Workplace learning Edition statement 1. vyd. Issue data Brno : Masarykova univerzita, 2009 Phys.des. 97 s. : il. (některé barev.) ; 25 cm ISBN 978-80-210-4918-5 (brož.) National bibl. num. cnb002007198 Note 200 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie Language note Část. souběžný anglický text, anglická resumé Another responsib. Novotný, Petr, 1972- (Editor)
Benke, Magdolna, 1951- (Author)
Subj. Headings celoživotní vzdělávání - Evropa * vzdělávání zaměstnanců - Evropa * profesní kompetence - Evropa * učící se organizace - Evropa * konstruktivistická pedagogika - Evropa Form, Genre sborníky konferencí Conspect 377 - Odborné vzdělávání UDC 37.0-022.324 , 377.44 , 331.546 , 005.336.4 , 37.013 , (4) , (062.534) Country Česko Language čeština ; angličtina URL http://toc.nkp.cz/NKC/200911/contents/nkc20092007198_1.pdf Ve volném výběru 377 - Odborné vzdělání. Technické vzdělání. Vzdělávání učitelů Document kind BOOKS Sborník je extraktem podnětných vstupů ze semináře „Decoding working places as learning spaces, Pracoviště jako místo k učení“ organizovaného Ústavem pedagogických věd Filozofické fakulty Masarykovy univerzity 21. až 23. června 2007 v Brně s podporou Rakouské kanceláře pro vědu a výzkum v Brně. Z vystoupení na semináři byly pro tento sborník vybrány ty příspěvky, které se vyznačují důrazem na empirická zjištění ve vazbě na (rozmanitá) teoretická východiska. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1