Number of the records: 1
Bárta, Vladimír, 1933- - Author
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2009 - 326 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-7261-207-9 (váz.)
Pátík, Ladislav - Author Postler, Milan, - Author
marketing maloobchod prodej
monografieCall number C 336.797 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Retail marketing / Vladimír Bárta, Ladislav Pátík, Milan Postler Záhlaví-jméno Bárta, Vladimír, 1933- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Management Press, 2009 Fyz.popis 326 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-7261-207-9 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb001993170 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Dal.odpovědnost Pátík, Ladislav (Autor)
Postler, Milan, 1960- (Autor)
Předmět.hesla marketing * maloobchod * prodej Forma, žánr monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 339.37 , 658.8 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Kniha zkušených marketingových odborníků, která je klíčovou oborovou monografií pro praxi retail marketingu i základní vysokoškolskou učebnicí, se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu. Vzhledem ke snaze retailingových řetězců udržet si zákazníky a získat nové se zaměřuje především na chování spotřebitele, tržní segmentaci, CRM a budování značky. Podrobně jsou vysvětleny různé formy komunikačních technik z hlediska jejich uplatnění v retailingu, včetně nových trendů využití on-line komunikace. Publikace je doplněna řadou názorných praktických příkladů a ilustrací. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1