Number of the records: 1  

1001 reklamních tipů

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Dupont, Luc, 1964- - Author
    Hodkovičky [Praha] : Pragma, c2009 - 311 s. : il. některé barev.) ; 23 cm
    ISBN 978-80-7349-195-6
      Frýbortová, Martina - Translator
     reklama a propagace  reklamní kampaně  reklamní strategie  reklamní texty  reklamní fotografie  typografie
     příručky
    Call numberC 336.513
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    1001 reklamních tipů
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 336.513   

    Title statement1001 reklamních tipů / Luc Dupont ; [z anglického originálu ... přeložila Martina Frýbortová]
    Varying form of titleTisíc jedna reklamních tipů
    Main entry-name Dupont, Luc, 1964- (Author)
    Issue dataHodkovičky [Praha] : Pragma, c2009
    Phys.des.311 s. : il. některé barev.) ; 23 cm
    ISBN978-80-7349-195-6
    National bibl. num.cnb002008936
    NoteObálkový podnázev: nápady a strategie z největších světových kampaní
    Original1001 advertising tips
    Another responsib. Frýbortová, Martina (Translator)
    Subj. Headings reklama a propagace * reklamní kampaně * reklamní strategie * reklamní texty * reklamní fotografie * typografie
    Form, Genre příručky
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 659.1 , 659.113.6 , 659.113 , 659.131.2 , 77.033:659.13 , 655.2 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    1001 reklamních tipů
    Tato kniha vysvětluje, co v reklamě funguje a co ne. Používá formát kapitol ve stylu „Jak na to“, a je tak podrobným průvodcem k vytvoření reklamy, která má výsledky. Cituje desítky příkladů z reklamních kampaní, nabízí informace, pomůcky a techniky, které jsou potřeba pro uvedení jakéhokoli produktu či služby na trh. Najdete zde typy slov, která přesvědčí, jak napsat úspěšný reklamní text, propagační akce, které skutečně fungují, nejúčinnější slogany a loga, typy layoutů, které upoutají pozornost, kdy použít srovnávací reklamu, humor a sex, kdy použít doporučení, proč je výběr typu písma tak důležitý a mnoho dalších užitečných rad. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.