Number of the records: 1  

Veršované rozcvičky pro kluky a holčičky

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Suchá, Romana, 1973- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2009 - 95 s. : barev. il. ; 20 cm
    ISBN 978-80-7367-619-3 (váz.)
      Hegerová, Vendula, - Illustrator
     děti předškolního věku  pohybová výchova  tělesná cvičení  řečové dovednosti
     říkadla  publikace pro děti
    Call numberC 178.560
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 17.01.2025)C 178.560 b   

    Title statementVeršované rozcvičky pro kluky a holčičky / Romana Suchá ; ilustrace Vendula Hegerová
    Main entry-name Suchá, Romana, 1973- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2009
    Phys.des.95 s. : barev. il. ; 20 cm
    ISBN978-80-7367-619-3 (váz.)
    National bibl. num.cnb001965743
    Another responsib. Hegerová, Vendula, 1976- (Illustrator)
    Subj. Headings děti předškolního věku * pohybová výchova * tělesná cvičení * řečové dovednosti
    Form, Genre říkadla * publikace pro děti
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC 821-93 , 821-193 , 316.346.32-053.4 , 793.3:37.016 , 613.72 , 81'233 , (0:82-193)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Document kindBOOKS
    Vztah k tělesnému pohybu bychom měli v dětech rozvíjet a podporovat už od útlého věku. Pohyb by se měl stát jednou ze základních životních potřeb, proto je důležité, aby z něj děti měly radost. Motivace jednoduchou říkankou a veselé ilustrace k provedení cviku jim umožní prožívat pohyb a fyzické cvičení jako hru a zábavu, při níž objeví vlastní tělo a jeho možnosti. Říkanky motivují k pohybu, metodický popis cviku upozorňuje, nač si dát pozor, na co se zaměřit. Ke cvičení nejsou potřeba žádné speciální pomůcky, stačí měkký stabilní koberec nebo neklouzavá pěnová podložka. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.