Number of the records: 1
Kotler, Philip, 1931- - Author
1. vyd. - Brno : Computer Press, 2009 - 214 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-251-2599-1 (váz.)
Business books
Caslione, John A. - Author
marketingový management strategický management strategický marketing krizový management krizový marketing
příručkyCall number C 336.236 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Chaotika : řízení a marketing firmy v éře turbulencí / Philip Kotler, John A. Caslione ; [překlad Tomáš Juppa] Varying form of title Řízení a marketing firmy v éře turbulencí Main entry-name Kotler, Philip, 1931- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Brno : Computer Press, 2009 Phys.des. 214 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-251-2599-1 (váz.) National bibl. num. cnb001997805 Edition Business books (Computer Press) Note Přeloženo z angličtiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Another responsib. Caslione, John A. (Author)
Subj. Headings marketingový management * strategický management * strategický marketing * krizový management * krizový marketing Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:005.931 , 005.931 , 658.8:005.21 , 005.21 , 658.8:005 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Díky globalizaci je svět propojenější a vzájemnější než kdykoliv předtím, čímž došlo ve světové ekonomice k vytvoření provázané křehkosti ústící v ekonomické turbulence - otřesy způsobující pokles, recesi či krizi. Systém bojující proti turbulencím a jejich následkům se nazývá řízení chaosu: všechny firmy musí umět žít s rizikem a nejistotou, musí si vytvořit systémy konstrukce scénářů a systémy rychlé reakce, pomocí nichž by byly řízeny v nepříznivých obdobích. Většina společností dnes pracuje s předpokladem vestavěné rovnováhy, která se vždy nakonec sama navrátí - nepočítá s následným chaosem, jež je součástí již bohužel normálního stavu. Zmíněné faktory vyžadují, aby si vedoucí představitelé firem osvojili nové strategické principy chování minimalizující jejich zranitelnost a umožňující jim využít příležitosti otevřené novou normalitou (příležitost se objeví ve chvíli, kdy vy sami nezbytné výdaje neomezíte, zatímco ostatní ano). Text poskytuje návod, jak vytvořit systémy včasného varování pro detekci turbulence prostředí a jak sestavit scénáře a strategie pro nejisté události budoucí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1