Number of the records: 1  

Chaotika

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kotler, Philip, 1931- - Author
    1. vyd. - Brno : Computer Press, 2009 - 214 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-251-2599-1 (váz.)
    Business books
      Caslione, John A. - Author
     marketingový management  strategický management  strategický marketing  krizový management  krizový marketing
     příručky
    Call numberC 336.236
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Chaotika
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 336.236   

    Title statementChaotika : řízení a marketing firmy v éře turbulencí / Philip Kotler, John A. Caslione ; [překlad Tomáš Juppa]
    Varying form of titleŘízení a marketing firmy v éře turbulencí
    Main entry-name Kotler, Philip, 1931- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2009
    Phys.des.214 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-251-2599-1 (váz.)
    National bibl. num.cnb001997805
    Edition Business books (Computer Press)
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    Another responsib. Caslione, John A. (Author)
    Subj. Headings marketingový management * strategický management * strategický marketing * krizový management * krizový marketing
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8:005.931 , 005.931 , 658.8:005.21 , 005.21 , 658.8:005 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Chaotika
    Díky globalizaci je svět propojenější a vzájemnější než kdykoliv předtím, čímž došlo ve světové ekonomice k vytvoření provázané křehkosti ústící v ekonomické turbulence - otřesy způsobující pokles, recesi či krizi. Systém bojující proti turbulencím a jejich následkům se nazývá řízení chaosu: všechny firmy musí umět žít s rizikem a nejistotou, musí si vytvořit systémy konstrukce scénářů a systémy rychlé reakce, pomocí nichž by byly řízeny v nepříznivých obdobích. Většina společností dnes pracuje s předpokladem vestavěné rovnováhy, která se vždy nakonec sama navrátí - nepočítá s následným chaosem, jež je součástí již bohužel normálního stavu. Zmíněné faktory vyžadují, aby si vedoucí představitelé firem osvojili nové strategické principy chování minimalizující jejich zranitelnost a umožňující jim využít příležitosti otevřené novou normalitou (příležitost se objeví ve chvíli, kdy vy sami nezbytné výdaje neomezíte, zatímco ostatní ano). Text poskytuje návod, jak vytvořit systémy včasného varování pro detekci turbulence prostředí a jak sestavit scénáře a strategie pro nejisté události budoucí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.