Number of the records: 1
Jakubíková, Dagmar, 1948- - Author
1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2009 - 288 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-247-3247-3 (brož.)
Marketing
marketing cestovní ruch
příručkyCall number C 336.043 Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Title statement Marketing v cestovním ruchu / Dagmar Jakubíková Main entry-name Jakubíková, Dagmar, 1948- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada Publishing, 2009 Phys.des. 288 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-3247-3 (brož.) National bibl. num. cnb001990507 Edition Marketing (Grada) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Subj. Headings marketing * cestovní ruch Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 338.48 , 658.8 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Document kind BOOKS V praktické a čtivé publikaci se dozvíte, jak aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu: v cestovních kancelářích a agenturách, v ubytovacích, stravovacích a dopravních službách i v turistických destinacích. Od principů marketingu a podnikatelských koncepcí, zvláštností marketingu služeb a neziskových organizací autorka pokračuje k podrobnějšímu výkladu jednotlivých kroků marketingového řízení a jeho informačního zajištění marketingovým informačním systémem. Zvláštní pozornost věnuje různým podobám marketingového mixu a jednotlivým nástrojům rozšířeného klasického marketingového mixu v oblasti služeb cestovního ruchu, kterými jsou produkt, cena, distribuce a místo prodeje, marketingová komunikace, tvorba balíčků služeb, tvorba programů, spolupráce, procesy a především lidé, kteří se na tvorbě a distribuci služeb podílejí a ovlivňují je. Text obsahuje nejen nejnovější teoretické poznatky, ale je doplněn i mnoha příklady a případovými studiemi z české a zahraniční praxe. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1