Number of the records: 1  

Agenda-setting: teoretické přístupy


  1. 1. vyd. - Praha : Sociologický ústav Akademie věd ČR, 2008 - 87 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-7330-151-4 (brož.)
      Škodová, Markéta, - Editor - Author of introduction   Červenka, Jan, - Author
     masmédia  mediální komunikace  vliv médií  veřejné mínění
    agenda-setting nastolování témat
     kolektivní monografie
    Call numberC 335.709
    Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Agenda-setting: teoretické přístupy
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 335.709   

    Title statementAgenda-setting: teoretické přístupy / Markéta Škodová (ed.) ; Jan Červenka ... [et al.]
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Sociologický ústav Akademie věd ČR, 2008
    Phys.des.87 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-7330-151-4 (brož.)
    National bibl. num.cnb001967402
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Škodová, Markéta, 1975- (Editor) (Author of introduction)
    Červenka, Jan, 1973- (Author)
    Subj. Headingsagenda-setting nastolování témat
    Subj. Headings masmédia * mediální komunikace * vliv médií * veřejné mínění
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce
    UDC 316.774 , 316.772.4 , 316.774:316.776.33 , 316.65 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLDigitalizovaný dokument
    Ve volném výběru316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Document kindBOOKS
    Agenda-setting: teoretické přístupy
    Předkládaná publikace představuje komplexní a současně velmi fundovaný přehled několika rovin a konceptualizací jevu, souhrnně řazeného pod pojem agenda-setting. Navzdory obvyklým vymezením pojmu se pokouší o plastičtější tematizaci a kromě nastínění historického pozadí různých rovin uvedeného jevu, se je pokouší uchopit jak teoreticky, tak metodologicky. V tomto smyslu jednoznačně překračuje většinu standardních publikací věnovaných této problematice. Práce je koncipována jako logicky utříděný souhrn poznatků o vývoji a současném stavu výzkumu problematiky nastolování témat ve veřejném mediálním prostoru s důrazem na praktickou stránku využití jednotlivých metodologických přístupů pro analýzu v rámci studia mediální komunikace Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.