Number of the records: 1
Dějiny reklamy
Pincas, Stéphane - Author
V Praze : Slovart : Taschen, 2009 - 336 s. : il.
ISBN 978-80-7391-266-6 (váz.)
Loiseau, Marc - Author Lévy, Maurice, - Author of introduction
reklama a propagace reklamní kampaně
monografie obrazové publikaceCall number B 49.866 Umístění 659 - Propagace. Reklama Title statement Dějiny reklamy / Stéphane Pincas a Marc Loiseau ; předmluva Maurice Lévy ; [z angličtiny přeložil Pavel Brožek] Main entry-name Pincas, Stéphane (Author) Issue data V Praze : Slovart : Taschen, 2009 Phys.des. 336 s. : il. ISBN 978-80-7391-266-6 (váz.) National bibl. num. cnb001996372 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Another responsib. Loiseau, Marc (Author)
Lévy, Maurice, 1942- (Author of introduction)
Subj. Headings reklama a propagace - dějiny * reklamní kampaně Form, Genre monografie * obrazové publikace Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.113.6 , 659.1 , (084.11) , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS "Historie západní reklamy je dlouhá a tomu nasvědčuje i skutečnost, že první reklamu umístil Francouz Théophraste Renaudot do La Gazette de France už v roce 1630. Kniha, rozdělená chronologicky na kapitoly, zachycuje vývoj reklamy a reklamního průmyslu. Zkoumá legendární kampaně a značky moderní historie reklamy a doplňuje je neobyčejnými anekdotami a komentáři, které pomáhají objasnit historický kontext a význam každé z kampaní. Najdete tu například i jednu z prvních reklam Coca-Coly, či způsob, jakým byla k reklamním účelům použitá umělecká díla mistrů, jakými jsou Picasso a Magritte. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1